„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Aktualizacja: 06.06.2017 08:52 Publikacja: 06.06.2017 08:52
Foto: Fotorzepa, Magda Starowieyska MS Magda Starowieyska
Jak informuje portal Travel Talk, niemiecki start-up Trevotrend testuje u wybranych agentów turystycznych nowe narzędzie przyspieszające proces obsługi klienta. System działa według logiki sprzedaży znanej z Amazona, kojarzonej głównie z hasłem „klienci, którzy kupili ten produkt, kupili także .....". – Celem jest przyspieszenie procesu przygotowania i przedstawiania oferty – tłumaczy Matthias Lange, jeden z założycieli Trevotrend.
Zasada jest prosta: system sam wyświetli agentom propozycje podobne do tych, które wcześniej znaleźli dla klienta w oparciu o jego wytyczne. Dzięki temu wakacyjny doradca zaoszczędzi czas na szukanie kolejnych ofert. Przykładowo, po wyświetleniu informacji o wycieczce na tajlandzką wyspę Koh Samui, system pokaże agentowi także propozycję pobytu na sąsiadującej z nią Koh Phangan. – W ten sposób można zainspirować klienta – mówi Lange. Kiedy turysta zdecyduje się na konkretną ofertę, zostanie ona automatycznie znaleziona w tradycyjnym systemie rezerwacyjnym.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie to tylko „próbne otwarcie” przed oficjalną inauguracją, której data nie jest jeszcze znana.
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powiększyć o kolejny obiekt, zlokalizowany w Łutynówku na Mazurach. Co będzie oferował? Kiedy powstanie? Z jaką konkurencją będzie musiał się liczyć? Oto nasz przewodnik po polskich parkach rozrywki.
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt turystyki wyjazdowej Kompas Wakacyjny 2017 w kategorii "Grecja i Cypr"
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent turystyczny, współwłaściciel warszawskiego biura Smile Holiday Marcin Stołowski
Wycieczka objazdowa Itaki po Maderze „Strelicje na klifach" zwyciężyła w naszym konkursie Kompas Wakacyjny 2017. Najwięcej wyróżnionych wycieczek ma Rainbow
Nest Lease, to nowy gracz na polskim rynku leasingowym, będący częścią grupy Nest Bank. Firma powstała w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie mikro i małych przedsiębiorców na elastyczne i nowoczesne rozwiązania finansowe. Dzięki zaawansowanej technologii i indywidualnemu podejściu, Nest Lease planuje w ciągu dwóch lat wejść do grona dziesięciu największych firm leasingowych w Polsce. W rozmowie z Lechem Stabiszewskim, pełniącym funkcję p.o. prezesa zarządu Nest Leasing S.A., przyglądamy się strategii i ofercie Spółki oraz trendom w branży leasingowej.
Biuro podróży Rego-Bis informuje, że podniosło gwarancję. Na kolejny rok zapewniło sobie zabezpieczenie w wysokości 15 milionów złotych, to o 19 procent więcej niż poprzednia suma. Poprzednia gwarancja opiewała bowiem na 12,6 miliona złotych.
Możliwość zaproponowania klientowi biura podróży bonu zamiast zwrotu pieniędzy, rozszerzenie katalogu sytuacji, w której może on zrezygnować z wyjazdu i prawo upomnienia się przez organizatora o zwrot pieniędzy u poddostawcy usług - to niektóre zmiany unijnej dyrektywy o imprezach turystycznych zaproponowane przez Radę Europejską.
Wyraźna chęć podróżowania z jednej strony, ale rosnące koszty i wysokie ceny wyjazdów z drugiej - to czynniki, które, zdaniem przedstawicieli niemieckiej branży turystycznej, będą wpływać w przyszłym roku na tamtejszy rynek.
Zakupy mieszkań za więcej niż 10 mln zł jeszcze kilka lat temu były rzadkością. Dziś takie transakcje nikogo nie dziwią.
Polskie Porty Lotnicze (PPL) i Polska Organizacja Turystyczna (POT) podpisały porozumienie o współpracy w budowaniu pozytywnego wizerunku Polski jako kraju atrakcyjnego turystycznie.
24 grudnia rozpocznie się jedno z wyjątkowych wydarzeń w Kościele katolickim - obchody Roku Świętego. W Rzymie spodziewanych jest 35 milionów pielgrzymów. Czy miasto jest do tego przygotowane? Mieszkańcy wątpią.
Biura podróży z Grupy Dertour zamknęły miniony rok turystyczny wzrostem liczby gości o 21 procent i przychodów o 33 procent. Jednej z przyczyn sukcesu upatrują... w brzydkiej pogodzie. Chwali też pomoc agentów turystycznych.
Siedmiu zagranicznych turystów, którzy trafili do szpitala na Fidżi po wypiciu koktajli w barze w ośrodku wypoczynkowym, nie zostało zatrutych alkoholem ani narkotykami. To wynik raportu toksykologicznego, o którym poinformował minister turystyki Fidżi Viliame R. Gavoka.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas