U agenta jak w Amazonie

Niemieccy agenci turystyczni mogą sprzedawać oferty wyjazdów, wykorzystując znany z Amazona system polecania podobnych produktów

Publikacja: 06.06.2017 08:52

U agenta jak w Amazonie

Foto: Fotorzepa, Magda Starowieyska MS Magda Starowieyska

Jak informuje portal Travel Talk, niemiecki start-up Trevotrend testuje u wybranych agentów turystycznych nowe narzędzie przyspieszające proces obsługi klienta. System działa według logiki sprzedaży znanej z Amazona, kojarzonej głównie z hasłem „klienci, którzy kupili ten produkt, kupili także .....". – Celem jest przyspieszenie procesu przygotowania i przedstawiania oferty – tłumaczy Matthias Lange, jeden z założycieli Trevotrend.

Zasada jest prosta: system sam wyświetli agentom propozycje podobne do tych, które wcześniej znaleźli dla klienta w oparciu o jego wytyczne. Dzięki temu wakacyjny doradca zaoszczędzi czas na szukanie kolejnych ofert. Przykładowo, po wyświetleniu informacji o wycieczce na tajlandzką wyspę Koh Samui, system pokaże agentowi także propozycję pobytu na sąsiadującej z nią Koh Phangan. – W ten sposób można zainspirować klienta – mówi Lange. Kiedy turysta zdecyduje się na konkretną ofertę, zostanie ona automatycznie znaleziona w tradycyjnym systemie rezerwacyjnym.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10