Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 30.05.2017 07:43 Publikacja: 30.05.2017 07:43
Foto: AFP
Organizacja Brand USA, powołana przez amerykański Kongres w 2010 roku, działa w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego. Jej zadaniem jest promowanie Stanów Zjednoczonych jako atrakcyjnego kierunku turystycznego. Losy organizacji są jednak niepewne - do Kongresu wpłynął właśnie projekt jej likwidacji. Według informacji opublikowanych przez USA Today, zaoszczędzone w ten sposób pieniądze miałyby zostać przeznaczone na ochronę granic kraju.
Amerykańska branża turystyczna ostro skrytykowała propozycję. Roger Dow, prezes Amerykańskiego Stowarzyszenia Turystycznego (U.S. Travel Association – US TA), cytowany przez portal Travel Weekly, zastanawia się, jak decyzja ta ma się do priorytetowych zadań ustalonych przez administrację rządową.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas