Sprzedając noclegi wraz z przelotem koncern chce zaistnieć jako wakacyjny doradca, oferujący gościom spersonalizowane pakiety w atrakcyjnych cenach. Do dyspozycji klientów jest 30 kierunków (od Paryża i Buenos Aires, po Dubaj, Rio de Janeiro, Bangkok i Nowy Jork), a w nich 180 hoteli. Kupno pakietów punktuje w systemie lojalnościowym koncernu - Le Club AccorHotels.
Oferta to efekt współpracy koncernu z MisterFly, agencją turystyczną specjalizującą się w sprzedaży przecenionych i promocyjnych biletów lotniczych. Firma zarządza nowym produktem AccorHotels.com i obsługuje jego klientów.
99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!
Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas