Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Adolfo Perez, wiceprezes do spraw sprzedaży w Carnival Cruise Line, organizatora rejsów wycieczkowych, pokazał w czasie ostatniej imprezy dla agentów, jak wielkie znaczenie ma dla niego zewnętrzna sieć sprzedaży. W trakcie postoju statku w Nowym Orleanie wytatuował sobie na ramieniu napis „Travel Agents Rock", co w wolnym tłumaczeniu oznacza „agenci turystyczni wymiatają" - informuje portal Travel Weekly. Akcję obserwowało 150 przedstawicieli biur i ich rodziny biorących udział w imprezie Agentpalooza. Perez twierdzi, że nie planował tatuować się w ten sposób, ale ponieważ złożono mu taką propozycję, zgodził się.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas