Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Adolfo Perez, wiceprezes do spraw sprzedaży w Carnival Cruise Line, organizatora rejsów wycieczkowych, pokazał w czasie ostatniej imprezy dla agentów, jak wielkie znaczenie ma dla niego zewnętrzna sieć sprzedaży. W trakcie postoju statku w Nowym Orleanie wytatuował sobie na ramieniu napis „Travel Agents Rock", co w wolnym tłumaczeniu oznacza „agenci turystyczni wymiatają" - informuje portal Travel Weekly. Akcję obserwowało 150 przedstawicieli biur i ich rodziny biorących udział w imprezie Agentpalooza. Perez twierdzi, że nie planował tatuować się w ten sposób, ale ponieważ złożono mu taką propozycję, zgodził się.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Dolina Sanu i Wisły zwykle kojarzy się ze spływami kajakowymi, wypadami rowerowymi wzdłuż rzek i klasycznymi atr...
Od października lotnisko Chopina zyska nowe połączenie do Maroka. Pasażerowie będą mogli polecieć bezpośrednio d...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas