Biuro podróży wyśle na egzotyczne wakacje i na weekend w kraju

Niemieckie biuro podróży DER Touristik chce, by jego sklepy były nie tylko miejscem, w którym klienci rezerwują wakacyjne wyjazdy, ale również proponowania im bliskich wypadów weekendowych

Publikacja: 05.05.2017 02:02

Znakiem rozpoznawczym DER Touristik jest czerwona rączka od walizki

Znakiem rozpoznawczym DER Touristik jest czerwona rączka od walizki

Foto: Materiały promocyjne

– Chcemy się pozycjonować jako organizator czasu wolnego, a przez to być częściej w kontakcie z naszymi klientami – wyjaśnia prezes DER Reisebüros Andreas Heimann, cytowany przez portal Gloobi.de. - Chcemy być z nimi nie tylko przy okazji wyjazdu na wakacje. Tworzenie długotrwałych więzi z klientami to duże wyzwanie.

Aby pomóc sprzedawcom je zrealizować, DER Touristik wprowadził do oferty nowe usługi. Na przykład produkty portalu Regiondo, specjalizującego się w przygotowywaniu wycieczek i innych atrakcji, zapełniających wolny czas. Są to na przykład wizyty w Wolfsburgu, mieście samochodów, czy pakiet obejmujące bilety do parków rozrywki.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"