Aktualizacja: 05.05.2017 02:02 Publikacja: 05.05.2017 02:02
Znakiem rozpoznawczym DER Touristik jest czerwona rączka od walizki
Foto: Materiały promocyjne
– Chcemy się pozycjonować jako organizator czasu wolnego, a przez to być częściej w kontakcie z naszymi klientami – wyjaśnia prezes DER Reisebüros Andreas Heimann, cytowany przez portal Gloobi.de. - Chcemy być z nimi nie tylko przy okazji wyjazdu na wakacje. Tworzenie długotrwałych więzi z klientami to duże wyzwanie.
Aby pomóc sprzedawcom je zrealizować, DER Touristik wprowadził do oferty nowe usługi. Na przykład produkty portalu Regiondo, specjalizującego się w przygotowywaniu wycieczek i innych atrakcji, zapełniających wolny czas. Są to na przykład wizyty w Wolfsburgu, mieście samochodów, czy pakiet obejmujące bilety do parków rozrywki.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Wycieczka objazdowa Itaki po Maderze „Strelicje na klifach" zwyciężyła w naszym konkursie Kompas Wakacyjny 2017....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas