Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 05.05.2017 02:02 Publikacja: 05.05.2017 02:02
Znakiem rozpoznawczym DER Touristik jest czerwona rączka od walizki
Foto: Materiały promocyjne
– Chcemy się pozycjonować jako organizator czasu wolnego, a przez to być częściej w kontakcie z naszymi klientami – wyjaśnia prezes DER Reisebüros Andreas Heimann, cytowany przez portal Gloobi.de. - Chcemy być z nimi nie tylko przy okazji wyjazdu na wakacje. Tworzenie długotrwałych więzi z klientami to duże wyzwanie.
Aby pomóc sprzedawcom je zrealizować, DER Touristik wprowadził do oferty nowe usługi. Na przykład produkty portalu Regiondo, specjalizującego się w przygotowywaniu wycieczek i innych atrakcji, zapełniających wolny czas. Są to na przykład wizyty w Wolfsburgu, mieście samochodów, czy pakiet obejmujące bilety do parków rozrywki.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Dlaczego działalność małych i średnich przedsiębiorstw ma znaczenie. Wpływ przejęć MŚP na lokalne społeczności.
Dolina Sanu i Wisły zwykle kojarzy się ze spływami kajakowymi, wypadami rowerowymi wzdłuż rzek i klasycznymi atr...
Od października lotnisko Chopina zyska nowe połączenie do Maroka. Pasażerowie będą mogli polecieć bezpośrednio d...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Jak LegalTech i AI realnie zmieniają pracę prawnika – od automatyzacji dokumentów i analizy danych po obsługę klienta i przygotowanie do procesów sądowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas