Lesbos jest jednym z kierunków greckich, którego turystyka w zeszłym roku najmocniej ucierpiała z powodu kryzysu migracyjnego. Wielu touroperatorów, także z Polski, wycofało się z wożenia klientów na tę wyspę. Teraz Lesbos chce odzyskać turystów, a pomóc ma w tym kampania promocyjna miasta Mytlini i całego regionu Północnych Wysp Egejskich. Budżet wynosi 10,5 miliona euro.
– Władze Lesbos dostały fundusze na przeprowadzenie wielu projektów promujących Mytlini jako nowoczesne i różnorodne miasto, które dobrze rozwija się gospodarczo – mówi Christiana Kalogirou, burmistrz Północnych Wysp Egejskich, cytowana przez portal Greek Travel Pages. Pod hasłem „Odkrywanie gwiazdozbioru Północnego Morza Egejskiego" pokazywany będzie też indywidualny charakter każdej z wysp. – Musimy mówić głośno o unikalności i atrakcyjności obszaru Północnego Morza Egejskiego jako kierunku turystycznego – podkreśla burmistrz.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas