Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 21.04.2017 08:09 Publikacja: 21.04.2017 08:09
fot. tuigroup.com/de
Foto: Materiały promocyjne
Grupa TUI dysponuje w różnych częściach świata ponad setką hoteli koncepcyjnych. W tym roku o rozrywkę gości zadba w nich niemal 1400 pracowników - choreografów, piosenkarzy, prezenterów, animatorów, wykonawców i techników z londyńskiego West Endu oraz z teatrów w Hamburgu i Sztokholmie. Dla wykonawców koncern przygotował 54 tysiące kostiumów.
– Nakłady pracy przy programie rozrywkowym są ogromne, szczególnie dla naszych marek TUI Sensimar, TUI Sendatori i TUI Family Life. Obejmują łącznie prawie 1,25 miliona godzin przygotowań. Przed sezonem letnim 2017 roku zespoły potrzebowały 18 miesięcy na planowanie i 120 dni na próby dla artystów i naukę choreografii – mówi Garry Wilson, dyrektor zarządzający do spraw produktu i zakupów, odpowiedzialny za hotele koncepcyjne w Grupie TUI.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas