TUI ćwiczy śpiew i taniec pracowników

Niemal 1400 artystów i pracowników technicznych będzie dbać w tym roku o rozrywkę dla gości, którzy zdecydują się spędzić urlop w jednym z hoteli koncepcyjnych TUI

Publikacja: 21.04.2017 08:09

fot. tuigroup.com/de

fot. tuigroup.com/de

Foto: Materiały promocyjne

Grupa TUI dysponuje w różnych częściach świata ponad setką hoteli koncepcyjnych. W tym roku o rozrywkę gości zadba w nich niemal 1400 pracowników - choreografów, piosenkarzy, prezenterów, animatorów, wykonawców i techników z londyńskiego West Endu oraz z teatrów w Hamburgu i Sztokholmie. Dla wykonawców koncern przygotował 54 tysiące kostiumów.

– Nakłady pracy przy programie rozrywkowym są ogromne, szczególnie dla naszych marek TUI Sensimar, TUI Sendatori i TUI Family Life. Obejmują łącznie prawie 1,25 miliona godzin przygotowań. Przed sezonem letnim 2017 roku zespoły potrzebowały 18 miesięcy na planowanie i 120 dni na próby dla artystów i naukę choreografii – mówi Garry Wilson, dyrektor zarządzający do spraw produktu i zakupów, odpowiedzialny za hotele koncepcyjne w Grupie TUI.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem