TUI ćwiczy śpiew i taniec pracowników

Niemal 1400 artystów i pracowników technicznych będzie dbać w tym roku o rozrywkę dla gości, którzy zdecydują się spędzić urlop w jednym z hoteli koncepcyjnych TUI

Publikacja: 21.04.2017 08:09

fot. tuigroup.com/de

fot. tuigroup.com/de

Foto: Materiały promocyjne

Grupa TUI dysponuje w różnych częściach świata ponad setką hoteli koncepcyjnych. W tym roku o rozrywkę gości zadba w nich niemal 1400 pracowników - choreografów, piosenkarzy, prezenterów, animatorów, wykonawców i techników z londyńskiego West Endu oraz z teatrów w Hamburgu i Sztokholmie. Dla wykonawców koncern przygotował 54 tysiące kostiumów.

– Nakłady pracy przy programie rozrywkowym są ogromne, szczególnie dla naszych marek TUI Sensimar, TUI Sendatori i TUI Family Life. Obejmują łącznie prawie 1,25 miliona godzin przygotowań. Przed sezonem letnim 2017 roku zespoły potrzebowały 18 miesięcy na planowanie i 120 dni na próby dla artystów i naukę choreografii – mówi Garry Wilson, dyrektor zarządzający do spraw produktu i zakupów, odpowiedzialny za hotele koncepcyjne w Grupie TUI.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta