Jak informuje portal Breaking Travel News, główną grupą docelową nowej marki Aibiying są przedstawiciele pokolenia Millennium, których Brian Chesky, prezes Airbnb, chce namówić do korzystania z usług koncernu. Obecnie oferta Airbnb obejmuje 3 miliony lokali w ponad 190 krajach na całym świecie.

Aibiying rozpoczął już działalność w Chinach. Teraz firma planuje wesprzeć nową markę dużą kampanią reklamową, która będzie realizowana przez kilka nadchodzących miesięcy. W Szanghaju Airbnb uruchamia też sprzedaż usług dodatkowych obejmujących wycieczki fakultatywne i atrakcje w odwiedzanym miejscu z oferty Trips. Turyści odwiedzający tę chińską metropolię będą więc mogli ją poznać dzięki ofertom przygotowanym przez samych mieszkańców. Wśród propozycji znajduje się m.in. sztuka wytwarzania się kolorowych figurek miansu z ciasta nadziewanego mięsem i innymi dodatkami. – Aby lepiej obsługiwać chińskich turystów, Airbnb potroi liczbę pracowników w tym kraju i podwoi inwestycje w ten rynek – mówi Chesky. Chiny są jedynym poza USA krajem, w którym Airbnb zatrudnia miejscowych inżynierów.

Starając się o nowych klientów, koncern przygotował też stronę internetową po chińsku i umożliwił Chińczykom realizację płatności przez lokalnych pośredników, m.in. Alipay.  Mieszkańców Państwa Środka zaoferował też możliwość komunikowania się za pośrednictwem aplikacji WhatsApp. Szukając sposobów na zwiększenie liczby użytkowników i przychodów z wynajmu mieszkań, przedsiębiorstwo współpracuje też z miejskimi władzami, m.in. Szanghaju, Shenzhen, Chongqing i Kantonu.