Airbnb w Chinach z chińską nazwą

Aibiying, czyli "powitajcie się z miłością", to nowa marka Airbnb przygotowana dla Chin

Publikacja: 04.04.2017 08:02

fot. facebook.com/airbnb

fot. facebook.com/airbnb

Foto: Facebook

Jak informuje portal Breaking Travel News, główną grupą docelową nowej marki Aibiying są przedstawiciele pokolenia Millennium, których Brian Chesky, prezes Airbnb, chce namówić do korzystania z usług koncernu. Obecnie oferta Airbnb obejmuje 3 miliony lokali w ponad 190 krajach na całym świecie.

Aibiying rozpoczął już działalność w Chinach. Teraz firma planuje wesprzeć nową markę dużą kampanią reklamową, która będzie realizowana przez kilka nadchodzących miesięcy. W Szanghaju Airbnb uruchamia też sprzedaż usług dodatkowych obejmujących wycieczki fakultatywne i atrakcje w odwiedzanym miejscu z oferty Trips. Turyści odwiedzający tę chińską metropolię będą więc mogli ją poznać dzięki ofertom przygotowanym przez samych mieszkańców. Wśród propozycji znajduje się m.in. sztuka wytwarzania się kolorowych figurek miansu z ciasta nadziewanego mięsem i innymi dodatkami. – Aby lepiej obsługiwać chińskich turystów, Airbnb potroi liczbę pracowników w tym kraju i podwoi inwestycje w ten rynek – mówi Chesky. Chiny są jedynym poza USA krajem, w którym Airbnb zatrudnia miejscowych inżynierów.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"