Reklama

Touroperator wyśle turystę do biura agenta

Thomas Cook i TUI rozwijają w Niemczech pomysł wielokanałowej obsługi klienta. W projekty łączące sprzedaż przez internet i biura stacjonarnie włączani są kolejni agenci turystyczni

Publikacja: 20.03.2017 07:27

Touroperator wyśle turystę do biura agenta

Foto: Bloomberg

Jak informuje Touristik Aktuell, oba koncerny chcą zdobyć tych klientów, którzy przeglądają oferty na stronie touroperatora, ale nie decydują się na ich kupno. Teraz przekonywaniem niezdecydowanych mają zająć się profesjonalni sprzedawcy wakacji.

W przypadku Thomasa Cooka klienci mogą wysłać do wybranego agenta zapytanie ze strony thomascook.de i Neckermann-reisen.de. Lista biur prezentowana jest na witrynach internetowych touroperatorów. Dostęp do każdego zapytania będzie miał tylko jeden agent. Jeśli uda mu się namówić internautę na wakacje, dostanie pełną prowizję za sprzedaż.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama