Touroperator wyśle turystę do biura agenta

Thomas Cook i TUI rozwijają w Niemczech pomysł wielokanałowej obsługi klienta. W projekty łączące sprzedaż przez internet i biura stacjonarnie włączani są kolejni agenci turystyczni

Publikacja: 20.03.2017 07:27

Touroperator wyśle turystę do biura agenta

Foto: Bloomberg

Jak informuje Touristik Aktuell, oba koncerny chcą zdobyć tych klientów, którzy przeglądają oferty na stronie touroperatora, ale nie decydują się na ich kupno. Teraz przekonywaniem niezdecydowanych mają zająć się profesjonalni sprzedawcy wakacji.

W przypadku Thomasa Cooka klienci mogą wysłać do wybranego agenta zapytanie ze strony thomascook.de i Neckermann-reisen.de. Lista biur prezentowana jest na witrynach internetowych touroperatorów. Dostęp do każdego zapytania będzie miał tylko jeden agent. Jeśli uda mu się namówić internautę na wakacje, dostanie pełną prowizję za sprzedaż.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Świąteczne prezenty, które doceniają pracowników – i które pracownicy docenią
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"