Büchner do O'Leary'ego: Zacznij być liderem

W kontaktach z załogą i klientami powinieneś zacząć zachowywać się w sposób przystający liderowi branży - napisała Eve Büchner, założycielka firmy odzyskującej odszkodowania dla klientów od linii lotniczych, w liście otwartym do szefa Ryanaira

Publikacja: 27.02.2017 06:30

Prezes Ryanaira Michael O'Leary.

Prezes Ryanaira Michael O'Leary.

Foto: AFP

Eve Büchner to szefowa Refund.me, niemieckiej firmy zajmującej się pośredniczeniem w uzyskiwaniu od linii lotniczych odszkodowań za opóźniony lub odwołany lot. Firma obsługuje także klientów z Polski, Hiszpanii i Francji. Büchner mówi, że Ryanair notuje najwięcej spóźnień w Europie, ale uchyla się od płacenia rekompensat. Dlatego napisała list otwarty do Michaela O'Leary'ego.

"Zrobiłeś to. Ryanair jest największą linią lotniczą Europy. Przewozi więcej pasażerów nawet niż Lufthansa. Przewidziałeś to lata temu, ale wtedy nikt nie brał Twoich słów poważnie. Teraz wozisz po 100 milionów pasażerów rocznie. To jest wielki sukces. To Twój sukces" - zaczyna swój list Büchner.

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Strategia T-Mobile Polska zakładająca budowę sieci o najlepszej jakości przynosi efekty
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"