Reklama
Rozwiń
Reklama

Turystyka najlepsza w obsłudze klientów

Branża turystyczna znalazła się na pierwszym miejscu rankingu satysfakcji klientów sektora usług. 9 na 10 ankietowanych jest zadowolonych z obsługi przez pracowników biur podróży, touroperatorów i hotelarzy

Publikacja: 16.02.2017 07:24

Turystyka najlepsza w obsłudze klientów

Foto: Pixabay

Jak podaje brytyjski portal TTG Media, w badaniu poziomu satysfakcji klientów z Wielkiej Brytanii (The UK Customer Satisfaction Index - UKCSI) przeprowadzonym przez Instytut Usług Konsumenckich (The Institute of Customer Service) okazało się, że firmy z branży turystycznej mają najbardziej pomocnych i najszybszych pracowników. 9 procent klientów przyznało, że miało jakieś problemy z przedsiębiorstwami z tego segmentu, ale średnia dla całego sektora usług wynosi 13 procent. Na drugim miejscu w zestawieniu znalazły się banki.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama