Turystyka najlepsza w obsłudze klientów

Branża turystyczna znalazła się na pierwszym miejscu rankingu satysfakcji klientów sektora usług. 9 na 10 ankietowanych jest zadowolonych z obsługi przez pracowników biur podróży, touroperatorów i hotelarzy

Publikacja: 16.02.2017 07:24

Turystyka najlepsza w obsłudze klientów

Foto: Pixabay

Jak podaje brytyjski portal TTG Media, w badaniu poziomu satysfakcji klientów z Wielkiej Brytanii (The UK Customer Satisfaction Index - UKCSI) przeprowadzonym przez Instytut Usług Konsumenckich (The Institute of Customer Service) okazało się, że firmy z branży turystycznej mają najbardziej pomocnych i najszybszych pracowników. 9 procent klientów przyznało, że miało jakieś problemy z przedsiębiorstwami z tego segmentu, ale średnia dla całego sektora usług wynosi 13 procent. Na drugim miejscu w zestawieniu znalazły się banki.

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Big data pomaga budować skuteczne strategie
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Polscy przedsiębiorcy coraz częściej ubezpieczeni