Aktualizacja: 25.01.2017 07:46 Publikacja: 25.01.2017 07:46
fot. travel.me
Foto: Materiały promocyjne
W serwisie, który prowadzony jest po niemiecku i angielsku, znalazły się informacje dotyczące krajów, do których TUI organizuje wyjazdy. Umieszczono w nim także wcześniejsze materiały, publikowane na niemal 600 profilach w mediach społecznościowych (m.in. z Twittera, Facebooka, Youtube'a i Instagrama) prowadzonych przez 300 marek należących do koncernu, w tym hoteli, touroperatorów, operatorów rejsów wycieczkowych i związanych z nimi blogerów.
Na platformie znaleźć też można artykuły publikowane w magazynach pokładowych linii lotniczych TUI i filmy (także na żywo) prezentujących różne wydarzenia z życia spółek koncernu. Kolejne teksty, zdjęcia i filmy pojawiają się w serwisie każdego dnia.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas