Slow life podlaskim magnesem na turystów

Podlaskie ma potencjał, by powstała w tym regionie oferta turystyczna oparta na idei "slow life". Ale brakuje mu marki - ocenili eksperci na konferencji w Białymstoku

Publikacja: 09.11.2016 15:40

Slow life podlaskim magnesem na turystów

Foto: Pixabay

PAP

Konferencja dotyczyła turystyki kulinarnej w kontekście trendu slow life. Wzięli w niej udział przedstawiciele instytucji związanych z branżą turystyczną w regionie, ale też przedsiębiorcy, którzy świadczą usługi turystyczne. Uczyli się m.in. jak wykorzystać regionalne kulinaria w prowadzeniu biznesu.

Hubert Gonera, ekspert z dziedziny turystyki kulinarnej i marketingu miejsc, przypomniał, że idea slow life pojawiła się we Włoszech w latach 80. XX wieku. To "filozofia świadomego życia", zwracania uwagi na rzeczy wartościowe dla naszego życia, na przekór powszechnemu pędowi.

Pozostało 85% artykułu

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Strategia T-Mobile Polska zakładająca budowę sieci o najlepszej jakości przynosi efekty
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"