Slow life podlaskim magnesem na turystów

Podlaskie ma potencjał, by powstała w tym regionie oferta turystyczna oparta na idei "slow life". Ale brakuje mu marki - ocenili eksperci na konferencji w Białymstoku

Publikacja: 09.11.2016 15:40

Slow life podlaskim magnesem na turystów

Foto: Pixabay

PAP

Konferencja dotyczyła turystyki kulinarnej w kontekście trendu slow life. Wzięli w niej udział przedstawiciele instytucji związanych z branżą turystyczną w regionie, ale też przedsiębiorcy, którzy świadczą usługi turystyczne. Uczyli się m.in. jak wykorzystać regionalne kulinaria w prowadzeniu biznesu.

Hubert Gonera, ekspert z dziedziny turystyki kulinarnej i marketingu miejsc, przypomniał, że idea slow life pojawiła się we Włoszech w latach 80. XX wieku. To "filozofia świadomego życia", zwracania uwagi na rzeczy wartościowe dla naszego życia, na przekór powszechnemu pędowi.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

9 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego