Rainbow: Takich zniżek jeszcze u nas nie było

- To nie był najłatwiejszy sezon dla biur podróży, generalnie nieco gorszy od poprzedniego. Ale dzięki wam Rainbow jest jakieś 20 procent przed rynkiem. Dziękuję za wasze zaangażowanie

Publikacja: 07.11.2016 16:31

Na koniec szkolenia wśród agentów, którzy wzięli udział w testach z dobrymi wynikami, rozlosowano na

Na koniec szkolenia wśród agentów, którzy wzięli udział w testach z dobrymi wynikami, rozlosowano nagrody w postaci sześciu walizek.

Foto: Filip Frydrykiewicz

Tak Emilia Bratkowska, dyrektor marketingu w biurze podróży Rainbow, dziękowała agentom turystycznym za zakończony sezon letni podczas spotkania w Poznaniu, jednego z ostatnich (27 października), służących podsumowaniu ostatnich miesięcy i zaprezentowaniu nowości na kolejny rok.

Według oceny tego touroperatora, lato przyniosło spadek sprzedaży wyjazdów z biurami podróży o 12 procent rok do roku. W tym czasie Rainbow przyciągnął 8 procent więcej klientów niż przed rokiem, a to oznacza, że tak naprawdę zyskał w sumie 20 procent.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem