Aktualizacja: 07.11.2016 16:31 Publikacja: 07.11.2016 16:31
Na koniec szkolenia wśród agentów, którzy wzięli udział w testach z dobrymi wynikami, rozlosowano nagrody w postaci sześciu walizek.
Foto: Filip Frydrykiewicz
Tak Emilia Bratkowska, dyrektor marketingu w biurze podróży Rainbow, dziękowała agentom turystycznym za zakończony sezon letni podczas spotkania w Poznaniu, jednego z ostatnich (27 października), służących podsumowaniu ostatnich miesięcy i zaprezentowaniu nowości na kolejny rok.
Według oceny tego touroperatora, lato przyniosło spadek sprzedaży wyjazdów z biurami podróży o 12 procent rok do roku. W tym czasie Rainbow przyciągnął 8 procent więcej klientów niż przed rokiem, a to oznacza, że tak naprawdę zyskał w sumie 20 procent.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas