Rainbow: Takich zniżek jeszcze u nas nie było

- To nie był najłatwiejszy sezon dla biur podróży, generalnie nieco gorszy od poprzedniego. Ale dzięki wam Rainbow jest jakieś 20 procent przed rynkiem. Dziękuję za wasze zaangażowanie

Publikacja: 07.11.2016 16:31

Na koniec szkolenia wśród agentów, którzy wzięli udział w testach z dobrymi wynikami, rozlosowano na

Na koniec szkolenia wśród agentów, którzy wzięli udział w testach z dobrymi wynikami, rozlosowano nagrody w postaci sześciu walizek.

Foto: Filip Frydrykiewicz

Tak Emilia Bratkowska, dyrektor marketingu w biurze podróży Rainbow, dziękowała agentom turystycznym za zakończony sezon letni podczas spotkania w Poznaniu, jednego z ostatnich (27 października), służących podsumowaniu ostatnich miesięcy i zaprezentowaniu nowości na kolejny rok.

Według oceny tego touroperatora, lato przyniosło spadek sprzedaży wyjazdów z biurami podróży o 12 procent rok do roku. W tym czasie Rainbow przyciągnął 8 procent więcej klientów niż przed rokiem, a to oznacza, że tak naprawdę zyskał w sumie 20 procent.

Pozostało 96% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Turystyka
Turcy mają nowy pomysł na all inclusive
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Turystyka
Włoskie sklepiki bez mafijnych pamiątek