Small Planet przeprasza za spóźnienia

Tysiące klientów biur podróży ucierpiało w wyniku awarii samolotów czarterowej linii lotniczej w minionym sezonie turystycznym. Przewoźnik przeprasza swoich partnerów handlowych i zapewnia, że sytuacja się już nie powtórzy

Publikacja: 04.11.2016 11:30

Small Planet prowadzi kampanię "I'm sorry" - zamierza spotykać się z agentami turystycznymi i wyjaśn

Small Planet prowadzi kampanię "I'm sorry" - zamierza spotykać się z agentami turystycznymi i wyjaśniać przyczyny spóźnień. Na zdjęciu prezes Jarosław Jeschke

Foto: Filip Frydrykiewicz

Linia lotnicza Small Planet prowadzi kampanię poprawy wizerunku pod hasłem „I'm sorry" („Przepraszam"). W ten sposób chce zatrzeć złe wrażenie, jakie wywarły jej opóźnienia, czasem nawet kilkudniowe, podczas ostatnich wakacji. Najgorzej z tym było pod koniec czerwca, kiedy awarie wyłączyły w jednym czasie cztery maszyny przewoźnika ("Small Planet: Awaria zażegnana").

Podczas wczorajszego bankietu dla przedstawicieli biur podróży, portów lotniczych i agentów turystycznych, prezes Small Planet Jarosław Jeschke wyjaśniał, jak do tego doszło i jakie wnioski wyciągnęła jego firma.

Pozostało 89% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"