Reklama
Rozwiń

POT: Zareklamuj się i bądź z nami w "weekend za pół ceny"

Hotele, restauracje, apartamenty, liczne muzea i teatry dwa razy w roku otwierają przed zwiedzającymi swoje podwoje w ramach akcji „Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny". To działa – mówią ich przedstawiciele

Aktualizacja: 09.10.2019 09:27 Publikacja: 08.10.2019 17:18

Europejskie Centrum Bajki w Pacanowie podczas "weekendu za pół ceny" wszystkie bilety ma wyprzedane

Europejskie Centrum Bajki w Pacanowie podczas "weekendu za pół ceny" wszystkie bilety ma wyprzedane

Foto: materiały prasowe

- Nasi partnerzy wskazują dwie główne korzyści płynące z uczestniczenia w naszej akcji: ekonomiczne i promocyjne – mówi Grzegorz Cendrowski, rzecznik Polskiej Organizacji Turystycznej, która była wraz z Ministerstwem Sportu i Turystyki inicjatorem akcji. - Te pierwsze wynikają ze zwiększonego ruchu, a te drugie – z tego, że dają możliwość pokazania swoich usług. Jest to atrakcyjne na przykład dla dużych, markowych hoteli, bo w ten sposób wprowadzają nowe usługi, które dzięki akcji zyskują większy rozgłos.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta