POT: Zareklamuj się i bądź z nami w "weekend za pół ceny"

Hotele, restauracje, apartamenty, liczne muzea i teatry dwa razy w roku otwierają przed zwiedzającymi swoje podwoje w ramach akcji „Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny". To działa – mówią ich przedstawiciele

Aktualizacja: 09.10.2019 09:27 Publikacja: 08.10.2019 17:18

Europejskie Centrum Bajki w Pacanowie podczas "weekendu za pół ceny" wszystkie bilety ma wyprzedane

Europejskie Centrum Bajki w Pacanowie podczas "weekendu za pół ceny" wszystkie bilety ma wyprzedane

Foto: materiały prasowe

- Nasi partnerzy wskazują dwie główne korzyści płynące z uczestniczenia w naszej akcji: ekonomiczne i promocyjne – mówi Grzegorz Cendrowski, rzecznik Polskiej Organizacji Turystycznej, która była wraz z Ministerstwem Sportu i Turystyki inicjatorem akcji. - Te pierwsze wynikają ze zwiększonego ruchu, a te drugie – z tego, że dają możliwość pokazania swoich usług. Jest to atrakcyjne na przykład dla dużych, markowych hoteli, bo w ten sposób wprowadzają nowe usługi, które dzięki akcji zyskują większy rozgłos.

Pozostało 95% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"