Rainbow: Mamy więcej hoteli rodzinnych na przyszłe wakacje

Rainbow rozpoczął sprzedaż wyjazdów na sezon letni 2020 roku. Jak zapowiada, przygotował więcej niż zwykle hoteli z wyższej półki i hoteli z pokojami dla rodzin

Publikacja: 04.09.2019 08:41

Rainbow: Mamy więcej hoteli rodzinnych na przyszłe wakacje

Foto: Materiały prasowe

- Przygotowując ofertę na Lato 2020 wsłuchaliśmy się wyjątkowo mocno w potrzeby naszych klientów - deklaruje dyrektor marketingu Rainbow Milena Wysokińska, cytowana w komunikacie. - Rozmawialiśmy z nimi w momencie zakupu wczasów, w trakcie samych wyjazdów, a także podczas badań konsumenckich. Zainspirowani tymi rozmowami poszerzyliśmy naszą ofertę o ponad 50 hoteli klasy premium. Polacy chcą bowiem spędzać wakacje w coraz lepszych obiektach, zwracają uwagę na piękne położenie i doceniają wyjątkowo wysoki standard obsługi. Również dla wyjeżdżających z dziećmi komfort odgrywa istotną rolę, dlatego na Lato 2020 mamy więcej niż wcześniej hoteli z pokojami rodzinnymi – dodaje.

Czytaj też: "Rainbow odnowił obowiązkową gwarancję".

W przedsprzedaży, która będzie trwała do 14 listopada, Rainbow proponuje szereg obniżek i korzyści. Między innymi „100 % Pewności Najniższej Ceny" - usługę, dzięki której klienci mają pewność, że w przedsprzedaży kupują najtaniej. Jeśli od momentu zakupu imprezy do jednego dnia roboczego przed jej rozpoczęciem cena spadnie, Rainbow zwróci im różnicę w cenie.

Jeśli chodzi o rabaty, to touroperator przewiduje do 700 złotych zniżki dla każdego dziecka. Klientom, którzy wybiorą "hotel premium" oferuje do 1000 złotych zniżki za pokój. Z kolei stali klienci zostaną wynagrodzeni za lojalność opustem do 600 złotych.

Inne korzyści to możliwość wyboru miejsca w samolocie i lepsze ubezpieczenie za połowę ceny, jeśli kupuje się "Pakiet Premium". Ponadto wszyscy klienci dostaną możliwość bezpłatnej zmiany rezerwacji i mogą kupić ubezpieczenie od rezygnacji "za symboliczne 15 zł od osoby".

Biuro podróży informuje też, że na swojej stronie internetowej r.pl wprowadziło możliwość wybrania rodzaju pokoju we wszystkich hotelach z oferty już na etapie zakładania rezerwacji online.

- Przygotowując ofertę na Lato 2020 wsłuchaliśmy się wyjątkowo mocno w potrzeby naszych klientów - deklaruje dyrektor marketingu Rainbow Milena Wysokińska, cytowana w komunikacie. - Rozmawialiśmy z nimi w momencie zakupu wczasów, w trakcie samych wyjazdów, a także podczas badań konsumenckich. Zainspirowani tymi rozmowami poszerzyliśmy naszą ofertę o ponad 50 hoteli klasy premium. Polacy chcą bowiem spędzać wakacje w coraz lepszych obiektach, zwracają uwagę na piękne położenie i doceniają wyjątkowo wysoki standard obsługi. Również dla wyjeżdżających z dziećmi komfort odgrywa istotną rolę, dlatego na Lato 2020 mamy więcej niż wcześniej hoteli z pokojami rodzinnymi – dodaje.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Kup teraz
Turystyka
Włoskie sklepiki bez mafijnych pamiątek
Materiał Promocyjny
Zwinny, wyrazisty i dynamiczny. SUV, który bryluje na europejskich salonach
Lotniska
Tadeusz Syryjczyk: Rozbudowa lotniska w Radomiu to wyrzucanie pieniędzy
Turystyka
Sun & Fun - stara marka, nowy właściciel
Materiał Promocyjny
Nowe miejsce spotkań dla biznesu i kultury w Krakowie. W kwietniu otwarcie unikalnego konceptu Stradom House
Turystyka
Travelbay - polski startup, który wkrótce podbije Europę
Materiał Promocyjny
Nowe finansowanie dla transportu miejskiego w Polsce Wschodniej