Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.09.2019 08:15 Publikacja: 04.09.2019 08:15
Foto: Bloomberg
Branża zorganizowanej turystyki wyjazdowej nadal cierpi na brak biznesowej informacji – tym stwierdzeniem prezes Instytutu Badań Rynku Turystycznego Traveldata Andrzej Betlej wraca w najnowszym materiale do problemu nie nowego, ale ciągle nierozwiązanego.
Jak przypomina, krajowi touroperatorzy pozbawieni są bieżącej, rzetelnej informacji o sprzedaży imprez turystycznych. Utrudnia im to planowanie posunięć biznesowych, a w skrajnych wypadkach prowadzi do niedopasowania liczby ofert przygotowanych na dany sezon do popytu.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas