Na początku lutego 2015 roku ruszyła nowa odsłona prowadzonego przez Jarosława Kuźniara portalu podróżniczego GoForWorld.com. Celem serwisu jest inspirowanie do wypraw z dala od utartych szlaków turystycznych. W ramach serwisu działa też biuro podróży specjalizujące się w organizowaniu wyjazdów niewielkich grup turystów do mniej znanych miejsc na świecie. Biuro prowadziło już wycieczki na Syberię, Islandię i Grenlandię. Obecnie Kuźniar otwiera kolejny start-up o nazwie goforguide.com.
– Jest to projekt przetestowany, który jak się wydaje i jak wszystkie gwiazdy na niebie wskazują, powinien odnieść sukces biznesowy – mówi Jacek Aleksandrowicz, wiceprezes i współzałożyciel Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości.
Na rozwój serwisu dziennikarz TVN24 dostał pieniądze z funduszu AIP Seed Capital, który w tym roku planuje dofinansować od czterech do sześciu polskich start-upów. Na ten cel przeznacza około miliona złotych.
W serwis Kuźniara fundusz zainwestuje 100 tys. złotych w zamian za 15 procent udziałów. Zdaniem przedstawicieli funduszu projekt portalu podróżniczego ma dużą szansę osiągnąć sukces. W założeniu nowy serwis ma zrewolucjonizować rynek przewodników turystycznych, a koncepcja biznesowa ma już za sobą pierwsze testy.
Fundusz AIP Seed Capital umożliwia przedsiębiorcom rozpoczęcie działalności w skali globalnej. Fundusz organizuje wyjazdy do Doliny Krzemowej, Londynu czy Izraela, co zwiększa szanse małych i średnich przedsiębiorstw na potencjalne dotarcie do znacznie szerszego rynku ze swoimi projektami.