Awanse w Louvre Hotels Group

Z początkiem lipca stanowisko dyrektora sprzedaży warszawskiego kompleksu hoteli Premiere Classe, Campanile i Golden Tulip Warsaw Centre objął Mateusz Lewandowski, a dyrektorem generalnym hotelu Campanile w Krakowie został Tomasz Krekora

Publikacja: 09.08.2019 08:11

Mateusz Lewandowski z branżą hotelarską związał się w 2010 roku - podaje Louvre Hotels Group (LHG) w komunikacie. Do LHG dołączył dwa lata później. Najpierw pracował w recepcji hotelu Premiere Classe w Warszawie, skąd w 2012 roku przeniósł się do działu rezerwacji. Po roku dołączył do działu sprzedaży i przez dwa kolejne lata zajmował się pozyskiwaniem klientów korporacyjnych dla warszawskich hoteli LHG. W 2017 roku został kierownikiem ds. kluczowych klientów wszystkich należących do sieci hoteli w Polsce.

Czytaj też: "Louvre Hotels Group zadba o niepełnosprawnych".

Lewandowski jest absolwentem turystyki i rekreacji na Akademii Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie (studia licencjackie) i w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji tamże (studia magisterskie, specjalizacja zarządzanie w hotelarstwie i gastronomii).

Tomasz Krekora od początku zawodowej kariery związany z LHG. W 2008 roku został recepcjonistą, a dwa lata później asystentem dyrektora ds. administracyjnych hotelu Campanile w Warszawie. W 2014 roku awansował na stanowisko kierownicze - najpierw kierował pracą recepcji, a w 2016 roku po przenosinach do warszawskiego Premiere Classe objął posadę menedżera.

Francuska grupa hotelowa Louvre Hotels Group ma ponad 2,6 tysiąca hoteli w 54 krajach. Działają one między innymi pod markami Premiere Classe, Kyriad, Kyriad Direct, Campanile, Tulip Inn, Golden Tulip, Royal Tulip, a także pięcioma markami sieci Sarovar w Indiach i chińską marką Metropolo. LHG jest spółką zależną chińskiego holdingu Jin Jiang International.

Mateusz Lewandowski z branżą hotelarską związał się w 2010 roku - podaje Louvre Hotels Group (LHG) w komunikacie. Do LHG dołączył dwa lata później. Najpierw pracował w recepcji hotelu Premiere Classe w Warszawie, skąd w 2012 roku przeniósł się do działu rezerwacji. Po roku dołączył do działu sprzedaży i przez dwa kolejne lata zajmował się pozyskiwaniem klientów korporacyjnych dla warszawskich hoteli LHG. W 2017 roku został kierownikiem ds. kluczowych klientów wszystkich należących do sieci hoteli w Polsce.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Kup teraz
Turystyka
Włoskie sklepiki bez mafijnych pamiątek
Lotniska
Tadeusz Syryjczyk: Rozbudowa lotniska w Radomiu to wyrzucanie pieniędzy
Turystyka
Sun & Fun - stara marka, nowy właściciel
Materiał Promocyjny
Nowe miejsce spotkań dla biznesu i kultury w Krakowie. W kwietniu otwarcie unikalnego konceptu Stradom House
Turystyka
Brate.com - polski startup, który wkrótce podbije Europę
Materiał Promocyjny
Jakie technologie czy też narzędzia wspierają transformację cyfrową biznesu?