Reklama

Wizz Air ma nowy slogan promocyjny. „Ukazuje możliwości podróżowania”

Wizz Air wprowadza nowy slogan marki - „Let’s WIZZ”. Nowe hasło będzie prezentowane w ramach kampanii promocyjnej – na lotniskach, w mediach cyfrowych i outdoorowych.

Publikacja: 02.07.2025 13:11

Film reklamowy kończy scena ze stewardesą Wizz Aira, podnoszącą kciuk do góry

Film reklamowy kończy scena ze stewardesą Wizz Aira, podnoszącą kciuk do góry

Foto: Wizz Air

W spocie reklamującym linię lotniczą nowym hasłem widać uśmiechniętych, energicznych młodych ludzi uprawiających sporty i podróżujących. Obrazom towarzyszą takie hasła jak „Bold, free and ready to explore” (ang. śmiały, wolny i gotowy do odkrywania), „Let's not be held back” (ang. nie zatrzymuj się), „Lets get out there” (ang. jedź tam) czy „Let's try new things”(ang. spróbuj nowych rzeczy).

Czytaj więcej

Wizz Air połączył Kraków z północnymi Włochami

Wizz Air o swoim nowym sloganie: To odważna zmiana

Jak pisze biuro prasowe linii lotniczej w komunikacie ogłaszającym stosowanie nowego sloganu, „to odważna zmiana, która przełamuje stereotypy związane z liniami niskokosztowymi, ukazując szerokie możliwości dostępnych, radosnych i nowoczesnych podróży”.

Zdaniem autorów informacji, „od pierwszego lotu w 2004 roku Wizz Air zrewolucjonizował podróżowanie, zmieniając latanie z luksusu w codzienną, realną możliwość. 'Let’s WIZZ' to kontynuacja tej drogi z odnowioną obietnicą zapewnienia przyjemnych i przystępnych możliwości podróżowania”.

Wizz Air – druga linia lotnicza w Polsce

Przewoźnik wyjaśnia też, że hasło to także część programu Customer First Compass, „który stawia klienta w centrum działań firmy. Zostanie on jeszcze bardziej wpleciony w codzienną pracę poprzez odświeżony zestaw wartości i zachowań pracowników”.

Reklama
Reklama

- Latanie to coś więcej niż przemieszczanie się z punktu A do B – to osobiste doświadczenie. „Let’s WIZZ” oddaje uczucia związane z lataniem – spontaniczność, wolność i przygodę. To odważna ewolucja marki Wizz Air, kolejny krok w podnoszeniu standardów i oferowaniu więcej naszym klientom. Bądźcie gotowi na kolejne emocje i Let’s WIZZ! - przekonuje cytowana w komunikacie dyrektorka ds. handlowych w Wizz Airze Silvia Mosquera.

Wizz Air dysponuje flotą 237 samolotów Airbus A320 i A321. W 2024 roku przewiózł 62,8 miliona pasażerów. W Polsce firma obecna jest od 2004 roku. W zeszłym roku skorzystało z jej usług 11,45 miliona ludzi, co dało jej drugie miejsce wśród największych przewoźników lotniczych po Ryanairze. 

W spocie reklamującym linię lotniczą nowym hasłem widać uśmiechniętych, energicznych młodych ludzi uprawiających sporty i podróżujących. Obrazom towarzyszą takie hasła jak „Bold, free and ready to explore” (ang. śmiały, wolny i gotowy do odkrywania), „Let's not be held back” (ang. nie zatrzymuj się), „Lets get out there” (ang. jedź tam) czy „Let's try new things”(ang. spróbuj nowych rzeczy).

Wizz Air o swoim nowym sloganie: To odważna zmiana

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Linie Lotnicze
Tajlandia chce mieć połączenie lotnicze z Polską. Rozmawia z LOT-em
Linie Lotnicze
Lipiec 2025 najlepszym miesiącem w historii LOT-u. Padło kilka rekordów
Linie Lotnicze
Air Canada sparaliżowana strajkiem. Pracownicy ignorują rządowy nakaz powrotu do pracy
Linie Lotnicze
Niemiecki rząd: Nie ma zgody na liberalizowanie odszkodowań za opóźnione loty
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama