Reklama
Rozwiń

Kolejne biuro żąda telefonu komórkowego klienta

Niemiecki touroperator Alltours wymaga, aby w rezerwacji podany był numer telefonu komórkowego klienta. Bez niego nie będzie można zamówić wycieczki

Publikacja: 15.07.2019 09:23

Kolejne biuro żąda telefonu komórkowego klienta

Foto: Materiały promocyjne

Alltours wymaga podania w systemie rezerwacyjnym numeru telefonu komórkowego klienta. Jeśli agenci nie dopełnią tego obowiązku, nie będą mogli sprzedać wycieczki - podaje portal branżowy Touristik Aktuell.

Wcześniej na podobny krok zdecydował się TUI Deutschland, który tłumaczył, że nowe zasady wynikają z dbałości o zdrowie i bezpieczeństwo turystów. W sytuacji awaryjnej touroperator musi mieć możliwość skontaktowania się z nimi bezpośrednio. Alltours wyjaśnia natomiast, że musiał wprowadzić ten obowiązek, ponieważ Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Lotniczych IATA zaktualizowało swoją rezolucję i wymaga teraz od sprzedawców podawania danych kontaktowych pasażerów. W sytuacji gdyby doszło do zmian godzin wylotu czy anulacji rejsu, przewoźnik będzie mógł szybko poinformować o tym klienta.

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku