Kolejne biuro żąda telefonu komórkowego klienta

Niemiecki touroperator Alltours wymaga, aby w rezerwacji podany był numer telefonu komórkowego klienta. Bez niego nie będzie można zamówić wycieczki

Publikacja: 15.07.2019 09:23

Kolejne biuro żąda telefonu komórkowego klienta

Foto: Materiały promocyjne

Alltours wymaga podania w systemie rezerwacyjnym numeru telefonu komórkowego klienta. Jeśli agenci nie dopełnią tego obowiązku, nie będą mogli sprzedać wycieczki - podaje portal branżowy Touristik Aktuell.

Wcześniej na podobny krok zdecydował się TUI Deutschland, który tłumaczył, że nowe zasady wynikają z dbałości o zdrowie i bezpieczeństwo turystów. W sytuacji awaryjnej touroperator musi mieć możliwość skontaktowania się z nimi bezpośrednio. Alltours wyjaśnia natomiast, że musiał wprowadzić ten obowiązek, ponieważ Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Lotniczych IATA zaktualizowało swoją rezolucję i wymaga teraz od sprzedawców podawania danych kontaktowych pasażerów. W sytuacji gdyby doszło do zmian godzin wylotu czy anulacji rejsu, przewoźnik będzie mógł szybko poinformować o tym klienta.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta