Reklama

Kolejne biuro żąda telefonu komórkowego klienta

Niemiecki touroperator Alltours wymaga, aby w rezerwacji podany był numer telefonu komórkowego klienta. Bez niego nie będzie można zamówić wycieczki

Publikacja: 15.07.2019 09:23

Kolejne biuro żąda telefonu komórkowego klienta

Foto: Materiały promocyjne

Alltours wymaga podania w systemie rezerwacyjnym numeru telefonu komórkowego klienta. Jeśli agenci nie dopełnią tego obowiązku, nie będą mogli sprzedać wycieczki - podaje portal branżowy Touristik Aktuell.

Wcześniej na podobny krok zdecydował się TUI Deutschland, który tłumaczył, że nowe zasady wynikają z dbałości o zdrowie i bezpieczeństwo turystów. W sytuacji awaryjnej touroperator musi mieć możliwość skontaktowania się z nimi bezpośrednio. Alltours wyjaśnia natomiast, że musiał wprowadzić ten obowiązek, ponieważ Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Lotniczych IATA zaktualizowało swoją rezolucję i wymaga teraz od sprzedawców podawania danych kontaktowych pasażerów. W sytuacji gdyby doszło do zmian godzin wylotu czy anulacji rejsu, przewoźnik będzie mógł szybko poinformować o tym klienta.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama