Louvre Hotels Group zadba o niepełnosprawnych

„Live my lifestyle - to dla was się zmieniamy” to hasło akcji grupy hotelowej Louvre Hotels Group (LHG) i Fundacji Polska bez Barier, której celem jest zapewnienie osobom niepełnosprawnym pełnej dostępności przestrzeni hotelowych i lepszej obsługi

Publikacja: 18.06.2019 10:03

Louvre Hotels Group zadba o niepełnosprawnych

Foto: Materiały prasowe

Na początek fundacja przeprowadziła audyt hoteli Campanile, Golden Tulip, Premiere Classe i Metropolo by Golden Tulip, by ocenić, jak obiekty te mogą być odebrane przez osoby z różnego rodzaju niepełnosprawnościami, na przykład niewidome czy poruszające się na wózku - informuje LHG w komunikacie.

Fundacja zaplanowała też trzy szkolenia z obsługi takich osób i savoir vivre'u: w Katowicach (odbył się na początku czerwca), Poznaniu i Warszawie. Biorą w nich udział wszyscy pracownicy LHG, którzy na co dzień pracują z gośćmi. Szkolenia mają walor praktyczny - uczestnicy jeżdżą po hotelach na wózkach inwalidzkich i noszą specjalne kombinezony symulujące podeszły wiek.

- Dopiero poruszając się na wózku inwalidzkim, zrozumiałem, jak trudne może być samo wejście do budynku, otwarcie drzwi czy opuszczenie hotelowego pokoju - mówi dyrektor regionu południowego w LHG Jan Błoński, cytowany w komunikacie.

- Przedstawiciele fundacji pokazali nam świat osób na wózkach, głuchoniemych i niewidomych. Wskazali bariery, jakie całkowicie nieświadomie stawiamy przed nimi - dodaje dyrektor hotelu Campanile w Katowicach Natasza Merta-Gierka.

Francuska grupa hotelowa Louvre Hotels Group ma ponad 2,6 tysiąca hoteli w 54 krajach. Działają one między innymi pod markami Premiere Classe, Kyriad, Kyriad Direct, Campanile, Tulip Inn, Golden Tulip, Royal Tulip, a także pięcioma markami sieci Sarovar w Indiach i chińską marką Metropolo. LHG jest spółką zależną chińskiego holdingu Jin Jiang International.

Na początek fundacja przeprowadziła audyt hoteli Campanile, Golden Tulip, Premiere Classe i Metropolo by Golden Tulip, by ocenić, jak obiekty te mogą być odebrane przez osoby z różnego rodzaju niepełnosprawnościami, na przykład niewidome czy poruszające się na wózku - informuje LHG w komunikacie.

Fundacja zaplanowała też trzy szkolenia z obsługi takich osób i savoir vivre'u: w Katowicach (odbył się na początku czerwca), Poznaniu i Warszawie. Biorą w nich udział wszyscy pracownicy LHG, którzy na co dzień pracują z gośćmi. Szkolenia mają walor praktyczny - uczestnicy jeżdżą po hotelach na wózkach inwalidzkich i noszą specjalne kombinezony symulujące podeszły wiek.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Turystyka
Turcy mają nowy pomysł na all inclusive
Materiał Promocyjny
Mazda CX-5 – wszystko, co dobre, ma swój koniec
Turystyka
Włoskie sklepiki bez mafijnych pamiątek
Materiał Promocyjny
Branża bankowa gorszy okres ma za sobą