Louvre Hotels Group zadba o niepełnosprawnych

„Live my lifestyle - to dla was się zmieniamy” to hasło akcji grupy hotelowej Louvre Hotels Group (LHG) i Fundacji Polska bez Barier, której celem jest zapewnienie osobom niepełnosprawnym pełnej dostępności przestrzeni hotelowych i lepszej obsługi

Publikacja: 18.06.2019 10:03

Louvre Hotels Group zadba o niepełnosprawnych

Foto: Materiały prasowe

Na początek fundacja przeprowadziła audyt hoteli Campanile, Golden Tulip, Premiere Classe i Metropolo by Golden Tulip, by ocenić, jak obiekty te mogą być odebrane przez osoby z różnego rodzaju niepełnosprawnościami, na przykład niewidome czy poruszające się na wózku - informuje LHG w komunikacie.

Fundacja zaplanowała też trzy szkolenia z obsługi takich osób i savoir vivre'u: w Katowicach (odbył się na początku czerwca), Poznaniu i Warszawie. Biorą w nich udział wszyscy pracownicy LHG, którzy na co dzień pracują z gośćmi. Szkolenia mają walor praktyczny - uczestnicy jeżdżą po hotelach na wózkach inwalidzkich i noszą specjalne kombinezony symulujące podeszły wiek.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta