Louvre Hotels Group zadba o niepełnosprawnych

„Live my lifestyle - to dla was się zmieniamy” to hasło akcji grupy hotelowej Louvre Hotels Group (LHG) i Fundacji Polska bez Barier, której celem jest zapewnienie osobom niepełnosprawnym pełnej dostępności przestrzeni hotelowych i lepszej obsługi

Publikacja: 18.06.2019 10:03

Louvre Hotels Group zadba o niepełnosprawnych

Foto: Materiały prasowe

Na początek fundacja przeprowadziła audyt hoteli Campanile, Golden Tulip, Premiere Classe i Metropolo by Golden Tulip, by ocenić, jak obiekty te mogą być odebrane przez osoby z różnego rodzaju niepełnosprawnościami, na przykład niewidome czy poruszające się na wózku - informuje LHG w komunikacie.

Fundacja zaplanowała też trzy szkolenia z obsługi takich osób i savoir vivre'u: w Katowicach (odbył się na początku czerwca), Poznaniu i Warszawie. Biorą w nich udział wszyscy pracownicy LHG, którzy na co dzień pracują z gośćmi. Szkolenia mają walor praktyczny - uczestnicy jeżdżą po hotelach na wózkach inwalidzkich i noszą specjalne kombinezony symulujące podeszły wiek.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Turystyka
Turcy mają nowy pomysł na all inclusive
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Turystyka
Włoskie sklepiki bez mafijnych pamiątek