Airbnb inwestuje w atrakcje

Od 2016 roku Airbnb zwiększył liczbę oferowanych atrakcji z 500 do ponad 30 tysięcy. W tym roku zamierza jeszcze mocniej skupić się na rozwijaniu tej gałęzi swojej działalności

Publikacja: 09.05.2019 07:37

Airbnb inwestuje w atrakcje

Foto: AFP

Wiceprezes Airbnb odpowiedzialny za dział atrakcje (experiences) Joseph Zadeh nie chce wypowiadać się na temat finansowej strony przedsięwzięcia, ale zapowiada, że firma w tym roku jeszcze bardziej skupi się na rozwoju tego segmentu. - Turyści znają już naszą ofertę i pozytywnie oceniają to, że nasi partnerzy pokazują im odwiedzane miejsce ze swojej perspektywy, korzystając z własnej wiedzy i doświadczeń - mówi w rozmowie z portalem branżowym Skift.

Zadeh jest przekonany, że znajdą się chętni nawet na programy kilkudniowe, planuje wprowadzić je do sprzedaży w niedalekiej przyszłości. W ostatnich miesiącach Airbnb podzielił oferty na kilkanaście kategorii - jedzenie i picie, koncerty, przyroda, zwierzęta, surfing, rozrywka, zajęcia i warsztaty, sport, życie nocne, sztuka, zdrowie i pielęgnacja, charytatywnie, muzyka, wycieczki historyczne.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"