Sprzedaż w Rainbow słabsza niż przed rokiem

Biuro podróży Rainbow podsumowało styczniowe przychody ze sprzedaży imprez turystycznych

Publikacja: 27.03.2019 09:50

Sprzedaż w Rainbow słabsza niż przed rokiem

Foto: Filip Frydrykiewicz

ff

Wyniosły one 86,1 mln złotych, co w porównaniu z tym samym okresem 2018 roku, w którym przychody wyniosły 89,6 mln złotych, stanowiło spadek o 3,9 procent.

Przychody z pośrednictwa (głównie sprzedaż miejsc w samolotach innym touroperatorom) wyniosły 1,5 mln złotych i były mniejsze o około 71,2 procent niz rok temu (5,2 mln złotych).

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"