Stena Line uruchamia inteligentny chatbot

Chatbot Stina podaje aktualne ceny biletów promowych, pomaga w rezerwacji, przypomina, kiedy należy stawić się w porcie i na bieżąco śledzi opóźnienia. Na pytania odpowiada przez całą dobę, ale na razie mówi tylko po angielsku

Publikacja: 06.02.2019 12:34

Stena Line uruchamia inteligentny chatbot

Foto: Materiały promocyjne

Stena Line wprowadza do przewozów promowych wirtualnego asystenta klienta - chatbota Stinę, donosi szwedzki koncern w komunikacie.

Stina może na przykład podać aktualne ceny biletów na prom, pomóc w rezerwacji, przypomnieć, o której godzinie należy stawić się w porcie i poinformować o możliwościach zabrania na pokład zwierząt domowych. Potrafi też w czasie rzeczywistym śledzić opóźnienia.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"