Stena Line uruchamia inteligentny chatbot

Chatbot Stina podaje aktualne ceny biletów promowych, pomaga w rezerwacji, przypomina, kiedy należy stawić się w porcie i na bieżąco śledzi opóźnienia. Na pytania odpowiada przez całą dobę, ale na razie mówi tylko po angielsku

Publikacja: 06.02.2019 12:34

Stena Line uruchamia inteligentny chatbot

Foto: Materiały promocyjne

Stena Line wprowadza do przewozów promowych wirtualnego asystenta klienta - chatbota Stinę, donosi szwedzki koncern w komunikacie.

Stina może na przykład podać aktualne ceny biletów na prom, pomóc w rezerwacji, przypomnieć, o której godzinie należy stawić się w porcie i poinformować o możliwościach zabrania na pokład zwierząt domowych. Potrafi też w czasie rzeczywistym śledzić opóźnienia.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem