Tylko 79 zł za pół roku czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 17.12.2018 07:30 Publikacja: 17.12.2018 07:30
W obecne logo Turcji wpisany jest jeden z symboli kraju - tulipan. Na zdjęciu stoisko Turcji na tegorocznych Międzynarodowych Targach Turystycznych TT Warsaw.
Foto: Filip Frydrykiewicz
Turcja chce wykorzystać nowy motyw do promowania turystyki i kultury kraju, donosi dziennik „Hurriyet Daily". Oznacza to, że pożegna się ze stosowanym obecnie tulipanem i kampanią „Turkey Home", która była prowadzona przez ostatnich pięć lat. Nowy symbol ma być prosty, klarowny i unikatowy, a także zrozumiały dla osób z różnych krajów, by mógł być stosowany w 32 językach.
Ministerstwo ogłosiło przetarg na przygotowanie nowej identyfikacji marki, logo i sloganu. W ten sposób chce przejść od wizerunku kraju tradycyjnego do nowoczesnego. Za pomysłem stoi nowy dyrektor do spraw promocji Timuçin Güler, który chce odświeżyć strategię promocji. Plan działania obejmie nie tylko opracowanie głównej kampanii, ale też pobocznych, promujących różne oblicza Turcji, jako kierunku turystycznego atrakcyjnego dla wielu grup podróżnych. Plan zakłada opracowanie czterech spotów telewizyjnych.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. Praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Przesłanki i czynniki efektywnego wdrażania projektów OZE przez JST uwzględniające kwestie ekonomiczne, środowiskowe i społeczne.
Wycieczka objazdowa Itaki po Maderze „Strelicje na klifach" zwyciężyła w naszym konkursie Kompas Wakacyjny 2017....
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas