Aktualizacja: 08.06.2018 08:12 Publikacja: 08.06.2018 08:12
Foto: archiwum prywatne, Filip Frydrykiewicz F.F. Filip Frydrykiewicz
W zeszłym roku w Wielkiej Brytanii upadł duży przewoźnik i organizator wyjazdów wakacyjnych Monarch Travel Group. Klienci, którzy wykupili bilety bezpośrednio w należącej do tej grupy linii lotniczej, nie byli objęci ochroną i stracili pieniądze.
Brytyjski rząd zapewnił jedynie powroty, tym którzy byli za granicą. Teraz postanowił stworzyć procedury na wypadek wystąpienia podobnej sytuacji w przyszłości. Stowarzyszenie Brytyjskich Biur Podróży (Association of British Travel Agents, ABTA) wielokrotnie podkreślała, że sposób zabezpieczenia podróżnych nijak ma się do sposobu, w jaki rezerwują oni wyjazdy.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas