Reklama

Lufthansa utrudnia życie agentom turystycznym

Lufthansa rozpoczęła kwiecień z nową, tańszą ofertą, dostępną tylko w jej własnych kanałach sprzedaży. Zdaniem Niemieckiego Związku Turystycznego to celowe działanie przeciwko agentom

Publikacja: 05.04.2018 07:54

Lufthansa utrudnia życie agentom turystycznym

Foto: AFP

Lufthansa wprowadziła od kwietnia nowe zasady sprzedaży – najlepsze ceny będzie można znaleźć w jej własnych kanałach dystrybucji (direct connect) i na platformie NDC (New Distribution Capability), opracowanej przez IATA.

– Lufthansa rzuca w ten sposób kłody pod nogi agentom. Zabiera im lepsze oferty i nie pozwala na neutralną ocenę stosunku jakości do ceny – uważa wiceprezes Niemieckiego Związku Turystycznego (DRV) Ralf Hieke. Otto Schweisgut, przewodniczący komisji do spraw lotnictwa w DRV dodaje, że to jawne dyskryminowanie sieci sprzedaży, bo linia daje przewagę własnej dystrybucji.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama