Lufthansa utrudnia życie agentom turystycznym

Lufthansa rozpoczęła kwiecień z nową, tańszą ofertą, dostępną tylko w jej własnych kanałach sprzedaży. Zdaniem Niemieckiego Związku Turystycznego to celowe działanie przeciwko agentom

Publikacja: 05.04.2018 07:54

Lufthansa utrudnia życie agentom turystycznym

Foto: AFP

Lufthansa wprowadziła od kwietnia nowe zasady sprzedaży – najlepsze ceny będzie można znaleźć w jej własnych kanałach dystrybucji (direct connect) i na platformie NDC (New Distribution Capability), opracowanej przez IATA.

– Lufthansa rzuca w ten sposób kłody pod nogi agentom. Zabiera im lepsze oferty i nie pozwala na neutralną ocenę stosunku jakości do ceny – uważa wiceprezes Niemieckiego Związku Turystycznego (DRV) Ralf Hieke. Otto Schweisgut, przewodniczący komisji do spraw lotnictwa w DRV dodaje, że to jawne dyskryminowanie sieci sprzedaży, bo linia daje przewagę własnej dystrybucji.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"