Niemieckie TUI rośnie szybciej niż przewidywało

29 procent udziału ma w niemieckim rynku turystycznym TUI Deutschland. Jeszcze kilka lat temu koncern zapowiadał, że jego celem jest obsłużenie co czwartego turysty wyjeżdżającego z biurem podróży

Publikacja: 22.03.2018 07:04

fot. tui.com

fot. tui.com

Foto: Materiały promocyjne

Kilka lat temu TUI Deutschland planowało, że będzie do niego należała jedna czwarta niemieckiego rynku zorganizowanej turystyki wyjazdowej. Obecnie jego udział sięga już 29 procent - opisuje portal Touristik Aktuell. Dane pochodzą z analizy własnej touroperatora i odnoszą się tylko do działalności niemieckich organizatorów. W statystykach uwzględniono marki TUI, 1-2-Fly, Airtours, L'tur, a także sprzedaż miejsc w samolotach. W zestawieniu nie zostały ujęte natomiast wyniki specjalisty od rejsów wycieczkowych TUI Cruises i działalność TUIfly.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"