Niemieckie TUI rośnie szybciej niż przewidywało

29 procent udziału ma w niemieckim rynku turystycznym TUI Deutschland. Jeszcze kilka lat temu koncern zapowiadał, że jego celem jest obsłużenie co czwartego turysty wyjeżdżającego z biurem podróży

Publikacja: 22.03.2018 07:04

fot. tui.com

fot. tui.com

Foto: Materiały promocyjne

Kilka lat temu TUI Deutschland planowało, że będzie do niego należała jedna czwarta niemieckiego rynku zorganizowanej turystyki wyjazdowej. Obecnie jego udział sięga już 29 procent - opisuje portal Touristik Aktuell. Dane pochodzą z analizy własnej touroperatora i odnoszą się tylko do działalności niemieckich organizatorów. W statystykach uwzględniono marki TUI, 1-2-Fly, Airtours, L'tur, a także sprzedaż miejsc w samolotach. W zestawieniu nie zostały ujęte natomiast wyniki specjalisty od rejsów wycieczkowych TUI Cruises i działalność TUIfly.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta