Reklama

Niemieckie TUI rośnie szybciej niż przewidywało

29 procent udziału ma w niemieckim rynku turystycznym TUI Deutschland. Jeszcze kilka lat temu koncern zapowiadał, że jego celem jest obsłużenie co czwartego turysty wyjeżdżającego z biurem podróży

Publikacja: 22.03.2018 07:04

fot. tui.com

fot. tui.com

Foto: Materiały promocyjne

Kilka lat temu TUI Deutschland planowało, że będzie do niego należała jedna czwarta niemieckiego rynku zorganizowanej turystyki wyjazdowej. Obecnie jego udział sięga już 29 procent - opisuje portal Touristik Aktuell. Dane pochodzą z analizy własnej touroperatora i odnoszą się tylko do działalności niemieckich organizatorów. W statystykach uwzględniono marki TUI, 1-2-Fly, Airtours, L'tur, a także sprzedaż miejsc w samolotach. W zestawieniu nie zostały ujęte natomiast wyniki specjalisty od rejsów wycieczkowych TUI Cruises i działalność TUIfly.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama