Booking.com: Doradcy są ważni dla klientów

Co drugi pracownik z 17 tysięcy zatrudnionych przez Booking.com pomaga klientom przy wyborze oferty. Choć firma sprzedaje w internecie, przyznaje, że turyści potrzebują kontaktu z człowiekiem

Publikacja: 19.03.2018 08:37

Booking.com: Doradcy są ważni dla klientów

Foto: Pixabay

Co druga z 17 tysięcy zatrudnionych przez Booking.com osób pracuje nad indywidualnymi zapytaniami potencjalnych klientów - informuje portal Touristik Aktuell. Tylko w Berlinie w centrum obsługi pracuje prawie tysiąc konsultantów, którzy w 25 językach odpowiadają na pytania internautów. – Kontakt osobisty pozostaje ważny nawet w czasach cyfryzacji – mówi Peter Verhoeven, dyrektor do spraw współpracy partnerskiej w Booking.com.

Firma chętnie współpracuje też z tradycyjnymi agentami turystycznymi. W ramach programu afiliacyjnego jego ofertę sprzedaje już 15 tysięcy partnerów. Dla nich główną zaletą tej kooperacji jest dostęp do 1,6 miliona ofert zakwaterowania. Około 30 procent z nich to typowe hotele, wśród propozycji znajdują się także mieszkania wakacyjne, łodzie, a nawet igloo. Łącznie portal dysponuje ponad 30 rodzajami zakwaterowania.

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Jak przez ćwierć wieku zmieniał się rynek leasingu
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
5G – przepis na rozwój twojej firmy i miejscowości
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay