Booking.com: Doradcy są ważni dla klientów

Co drugi pracownik z 17 tysięcy zatrudnionych przez Booking.com pomaga klientom przy wyborze oferty. Choć firma sprzedaje w internecie, przyznaje, że turyści potrzebują kontaktu z człowiekiem

Publikacja: 19.03.2018 08:37

Booking.com: Doradcy są ważni dla klientów

Foto: Pixabay

Co druga z 17 tysięcy zatrudnionych przez Booking.com osób pracuje nad indywidualnymi zapytaniami potencjalnych klientów - informuje portal Touristik Aktuell. Tylko w Berlinie w centrum obsługi pracuje prawie tysiąc konsultantów, którzy w 25 językach odpowiadają na pytania internautów. – Kontakt osobisty pozostaje ważny nawet w czasach cyfryzacji – mówi Peter Verhoeven, dyrektor do spraw współpracy partnerskiej w Booking.com.

Firma chętnie współpracuje też z tradycyjnymi agentami turystycznymi. W ramach programu afiliacyjnego jego ofertę sprzedaje już 15 tysięcy partnerów. Dla nich główną zaletą tej kooperacji jest dostęp do 1,6 miliona ofert zakwaterowania. Około 30 procent z nich to typowe hotele, wśród propozycji znajdują się także mieszkania wakacyjne, łodzie, a nawet igloo. Łącznie portal dysponuje ponad 30 rodzajami zakwaterowania.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta