Reklama
Rozwiń
Reklama

Betlej: Wzrost biznesu biur podróży w zeszłym roku wyniósł 25 procent

Po podaniu przez biuro podróży TUI Poland wyników za zeszły rok, można w już precyzyjnie oszacować, że rynek wyjazdów zagranicznych z biurami podróży wzrósł w 2017 roku o 25 procent, czyli więcej niż ktokolwiek przypuszczał – podaje ekspert

Aktualizacja: 20.03.2018 01:17 Publikacja: 19.03.2018 10:31

Betlej: Wzrost biznesu biur podróży w zeszłym roku wyniósł 25 procent

Foto: Filip Frydrykiewicz

ff

Temat wzrostu biznesu touroperatorskiego w zeszłym roku otwiera cotygodniową analizę prezesa Instytutu Badań Rynku Turystycznego Traveldata Andrzeja Betleja. Po tym jak prezes TUI Poland Marcin Dymnicki podał wyniki swojej firmy za zeszły rok (czytaj: "TUI Poland wyprzedził Rainbow"), a wcześniej zrobili to inni duzi touroperatorzy (Itaka, Rainbow, Coral Travel Wezyr Holidays, Grecos Holiday, Exim Tours, 7islands, Prima Holiday) Betlej uzyskał "komplet informacji potrzebnych do wiarygodnego oszacowania skali wzrostu branży w 2017 roku". Według proporcji obrotów w ostatnim podsumowanym roku obrotowym (2016) stanowią one bowiem prawie 87 procent obrotów ponad trzydziestu transparentnych organizatorów w branży, których przychody podsumowuje co roku Traveldata w ramach rankingu i ratingów biur podróży.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama