Reklama

PIT i Rainbow w koalicji na rzecz zniesienia wiz do USA

- Taki ruch zaowocowałby znacznym wzrostem obrotów polskich biur turystyki wyjazdowej, specjalizujących się w rynku amerykańskim - tak prezes Polskiej Izby Turystyki uzasadnia poparcie dla akcji LOT-u namawiania Polaków do występowania o wizy do Stanów Zjednoczonych

Aktualizacja: 05.03.2018 22:50 Publikacja: 05.03.2018 19:13

PIT i Rainbow w koalicji na rzecz zniesienia wiz do USA

Foto: AFP

Od stycznia LOT w ulotkach rozdawanych na lotniskach i w samolotach namawia Polaków do składania wniosków o wizy amerykańskie. Instruuje przy tym jak prawidłowo wypełnić aplikację. Chodzi o to, żeby w ręce władz amerykańskich trafiło jak najwięcej wniosków, które nie będą odrzucone. Im mniejszy bowiem procent wniosków odrzuconych (z powodów formalnych i merytorycznych) tym większa szansa, że uda się spełnić warunek Amerykanów. "Chodzi o to, aby odsetek obywateli, którym amerykańskie służby imigracyjne odmówiły wizy B1/B2 (turystycznej i biznesowej) w ciągu amerykańskiego roku budżetowego, czyli od 1 października do 30 września, nie może być większy niż 3 procent. W 2017 r. wyniósł on 5,9 procent" - wyjaśnia przewoźnik (czytaj też: "Bye, bye amerykańskie wizy").

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama