Aktualizacja: 28.02.2018 07:27 Publikacja: 28.02.2018 07:27
fot. booking.com
Foto: Materiały promocyjne
Google we współpracy z firmą cxpartners (zajmującą się ulepszaniem serwisów internetowych) przeanalizował prawie 500 najpopularniejszych witryn sprzedażowych w Europie - informuje niemiecki portal Ahgz. Badanie dotyczyło kilku branż, m.in. handlu detalicznego, usług finansowych i turystyki. Specjaliści skupili się na ocenie mobilnych wersji portali, ponieważ użytkownicy coraz częściej przeglądają internet na telefonach i tabletach.
Jak podkreśla Google, internauci chcą móc zarezerwować przelot, otworzyć konto w banku, czy kupić nowe słuchawki z dowolnego miejsca i o dowolnej porze. Ale ich oczekiwania nie zawsze zostają spełnione. Mobilne wersje niektórych serwisów działają zbyt wolno, trudno też się po nich poruszać. Problemów nastręczają płatności, bo aby je sfinalizować, zazwyczaj trzeba wypełnić wiele pól.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas