Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.02.2018 07:46 Publikacja: 07.02.2018 06:52
fot. tuicruises.com
Foto: Materiały promocyjne
Organizator rejsów wycieczkowych TUI Cruises zapowiada twardszą politykę wobec sprzedawców oferujących rabaty. Touroperator zapowiada, że choć nie istnieją prawne regulacje uniemożliwiające dawanie upustów kosztem własnej prowizji, to stworzy on nowe mechanizmy do walki z tego typu praktykami. Udo Lutz, dyrektor sprzedaży TUI Cruises, mówi w rozmowie z magazynem branżowym „Touristik Aktuell", że w przyszłości koncern będzie m.in. dokładniej analizować, kogo zapraszać na imprezy firmowe i wyjazdy studyjne.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ma zaszczyt zaprosić na VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025.
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas