Ryanair rozpoczął hotelową ofensywę

Rabaty dla klientów, którzy wykupią hotel. Duża kampania reklamująca sprzedaż noclegów. Bezpośrednia współpraca z właścicielami kwater - Ryanair przypuścił ofensywę w biznesie noclegowym

Aktualizacja: 06.02.2018 08:12 Publikacja: 06.02.2018 07:27

Ryanair rozpoczął hotelową ofensywę

Foto: Materiały promocyjne

Ryanair Travel Credit to nowy program uruchomiony pod koniec stycznia przez irlandzkiego przewoźnika. Klienci, którzy kupią nocleg na stronie Ryanaira, dostaną z powrotem 10 procent wydanej kwoty. Pieniądze mogą jednak przeznaczyć tylko na zakup biletów lotniczych tego przewoźnika. Oznacza to, że turysta, który wyda na nocleg w Barcelonie 400 euro, dostane 40 euro na rezerwację przelotu. A ponieważ średnia cena przelotu do Katalonii to 41 euro, opłata za podróż może okazać się symboliczna - zachęca przewoźnik. Oferta dotyczy osób, które mają konto MyRyanair.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"