Reklama
Rozwiń

Ryanair rozpoczął hotelową ofensywę

Rabaty dla klientów, którzy wykupią hotel. Duża kampania reklamująca sprzedaż noclegów. Bezpośrednia współpraca z właścicielami kwater - Ryanair przypuścił ofensywę w biznesie noclegowym

Aktualizacja: 06.02.2018 08:12 Publikacja: 06.02.2018 07:27

Ryanair rozpoczął hotelową ofensywę

Foto: Materiały promocyjne

Ryanair Travel Credit to nowy program uruchomiony pod koniec stycznia przez irlandzkiego przewoźnika. Klienci, którzy kupią nocleg na stronie Ryanaira, dostaną z powrotem 10 procent wydanej kwoty. Pieniądze mogą jednak przeznaczyć tylko na zakup biletów lotniczych tego przewoźnika. Oznacza to, że turysta, który wyda na nocleg w Barcelonie 400 euro, dostane 40 euro na rezerwację przelotu. A ponieważ średnia cena przelotu do Katalonii to 41 euro, opłata za podróż może okazać się symboliczna - zachęca przewoźnik. Oferta dotyczy osób, które mają konto MyRyanair.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta