Reklama

Travelplanet: W 2017 roku first minute zamiast last minute

Powstanie Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego, wzrost zamożności Polaków i stosunkowy spokój w miejscach wakacyjnych sprzyjały temu, że turyści dużo częściej kupowali w 2017 roku wyjazdy na wakacje z wyprzedzeniem (first minute), niż czekając na wyprzedaże (last minute) – zauważa Travelplanet

Aktualizacja: 29.01.2018 22:22 Publikacja: 29.01.2018 16:39

Travelplanet: W 2017 roku first minute zamiast last minute

Foto: Filip Frydrykiewicz

ff

Znana sieć agentów turystycznych Travelplanet przygotowała „Raport podróżnika 2018", zawierający podsumowanie zeszłorocznej sprzedaży imprez turystycznych*. Liczba sprzedanych ofert przez Travelplanet wzrosła w porównaniu z rokiem 2016 o 40 procent. Zdaniem autorów oznacza to, że turyści coraz chętniej korzystają z ofert biur podróży a rezygnują z organizowania sobie wyjazdów na własną rękę. Po prostu przekonują się, że tak jest taniej i wygodniej. Wzrost jest też wynikiem - dodają - przekonywania się „coraz szerszych kręgów społecznych, że stać je na urlop z biurem podróży", co wynika ze wzrostu płac, „przeszło trzykrotnie większego od wzrostu średniej [ceny] rezerwacji".

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama