Marketing oddajemy gościom

Jeśli będziemy mieli złe opinie na Tripadvisorze, Bookingu, Expedii czy własnym profilu na Facebooku, goście wybiorą naszą konkurencję - przypomina Marcin Ziobro, dyrektor regionalny Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego na Małopolskę

Aktualizacja: 22.01.2018 09:43 Publikacja: 22.01.2018 09:07

Marcin Ziobro, dyrektor regionalny Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego na Małopolskę

Marcin Ziobro, dyrektor regionalny Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego na Małopolskę

Foto: archiwum prywatne, Kinga Popiołek kip Kinga Popiołek

Rz: Jak pan ocenia dzisiejszą bazę hotelową w Małopolsce?

Marcin Ziobro: Widzę, że jest coraz bardziej profesjonalna. Dodatkowo jest to dla niej dobry czas – na naszym miejskim, zwłaszcza krakowskim, rynku możemy się pochwalić dynamicznymi wzrostami.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

9 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego