TUI prosi agentów o radę

Niemieckie TUI mocniej zaangażuje się w interakcję ze swoją siecią sprzedaży. Liczy, że eksperci od wakacji najlepiej ocenią działania centrali koncernu

Aktualizacja: 19.01.2018 08:10 Publikacja: 19.01.2018 07:31

fot. tuigroup.com

fot. tuigroup.com

Foto: Materiały promocyjne

Touroperator na nowo organizuje zasady działania „agencyjnego ciała doradczego" składającego się z przedstawicieli sieci sprzedaży - informuje portal branżowy Travel One. Grupę będą tworzyć agenci uczestniczący w ankietach internetowych (60 sprzedawców) i spotykający się stacjonarnie (10-15 sprzedawców).

Badania on-line będą prowadzone przez wewnętrzny portal informacyjny TUI-Newsnet. W przypadku grupy stacjonarnej mowa o spotkaniach dwa-trzy razy do roku w centrali w Hanowerze. Eksperci będą też ze sobą połączeni przez komunikatory, takie jak Facebook czy What's App.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"