Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.01.2018 07:43 Publikacja: 16.01.2018 07:24
fot. paypal.com
Foto: Materiały promocyjne
Klienci, którzy za pośrednictwem PayPala zapłacą za swoją wycieczkę, przelot czy bilet kolejowy, a później nie będą mogli skorzystać z zakupionej oferty, dostaną zwrot poniesionych kosztów do wysokości 300 euro. Za tę gwarancję nie muszą dodatkowo płacić. Firma współpracuje przy projekcie z brokerem Aon i firmą ubezpieczeniową Europ Assistance.
Raz aktywowana usługa ważna jest przez rok, wypłata odszkodowania także może nastąpić tylko raz w roku. Wśród powodów, które mogą uniemożliwić realizację podróży, PayPal wymienia m.in. chorobę, wypadek i korki w drodze na lotnisko, przez które pasażer spóźni się na samolot.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas