Aktualizacja: 28.12.2017 09:17 Publikacja: 28.12.2017 09:17
Foto: Filip Frydrykiewicz
Widać nadal dużą dynamikę wzrostu sprzedaży wyjazdów z biurami podróży – opisuje sytuację w tygodniu przedświątecznym prezes Instytutu Badań Rynku Turystycznego Traveldata Andrzej Betlej. Korzystając z danych z raportów Polskiego Związku Organizatorów Turystyki w swoim cotygodniowym materiale przedstawia on tę dynamikę w ujęciu dwuletnim. Przy czym interesuje go jedynie sprzedaż wyjazdów lotniczych.
Zmiany sprzedaży na przestrzeni dwóch lat są zwykle bardziej wyrównane, gdyż często efektowi niskiej bazy wynikającemu z różnych przyczyn (w tym różnego układu dni wolnych od pracy i końca miesiąca) towarzyszy później częściowe wyrównanie w następnym sezonie, gdy efekty te nie miały już miejsca – pisze ekspert.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas