Sprzedaż wycieczek jak gra w rugby - analiza pomaga

Biura agencyjne brytyjskiej sieci Travel Network Group będą od przyszłego roku korzystać z technologii umożliwiającej nagrywanie rozmów doradców z klientami. A wszystko po to, by zwiększyć sprzedaż wycieczek

Aktualizacja: 04.12.2017 07:36 Publikacja: 04.12.2017 07:03

Sprzedaż wycieczek jak gra w rugby - analiza pomaga

Foto: Pixabay

Technologia, która (pod)słucha, nagra i przeanalizuje relacje doradców z klientami, ma być wykorzystywana w sieci biur agencyjnych Travel Network Group już od pierwszego kwartału przyszłego roku - informuje brytyjski portal branżowy Travel Weekly. Konsorcjum twierdzi, że rozwiązanie stworzone z myślą o centrach telefonicznej obsługi klienta, nie było nigdy dotąd wykorzystywane w sieci sprzedaży stacjonarnej. Jego użycie ma zrewolucjonizować skuteczność agentów turystycznych.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"