Sprzedaż wycieczek jak gra w rugby - analiza pomaga

Biura agencyjne brytyjskiej sieci Travel Network Group będą od przyszłego roku korzystać z technologii umożliwiającej nagrywanie rozmów doradców z klientami. A wszystko po to, by zwiększyć sprzedaż wycieczek

Aktualizacja: 04.12.2017 07:36 Publikacja: 04.12.2017 07:03

Sprzedaż wycieczek jak gra w rugby - analiza pomaga

Foto: Pixabay

Technologia, która (pod)słucha, nagra i przeanalizuje relacje doradców z klientami, ma być wykorzystywana w sieci biur agencyjnych Travel Network Group już od pierwszego kwartału przyszłego roku - informuje brytyjski portal branżowy Travel Weekly. Konsorcjum twierdzi, że rozwiązanie stworzone z myślą o centrach telefonicznej obsługi klienta, nie było nigdy dotąd wykorzystywane w sieci sprzedaży stacjonarnej. Jego użycie ma zrewolucjonizować skuteczność agentów turystycznych.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Współpraca na Bałtyku kluczem do bezpieczeństwa energetycznego
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń