Reklama
Rozwiń
Reklama

Sprzedaż wycieczek jak gra w rugby - analiza pomaga

Biura agencyjne brytyjskiej sieci Travel Network Group będą od przyszłego roku korzystać z technologii umożliwiającej nagrywanie rozmów doradców z klientami. A wszystko po to, by zwiększyć sprzedaż wycieczek

Aktualizacja: 04.12.2017 07:36 Publikacja: 04.12.2017 07:03

Sprzedaż wycieczek jak gra w rugby - analiza pomaga

Foto: Pixabay

Technologia, która (pod)słucha, nagra i przeanalizuje relacje doradców z klientami, ma być wykorzystywana w sieci biur agencyjnych Travel Network Group już od pierwszego kwartału przyszłego roku - informuje brytyjski portal branżowy Travel Weekly. Konsorcjum twierdzi, że rozwiązanie stworzone z myślą o centrach telefonicznej obsługi klienta, nie było nigdy dotąd wykorzystywane w sieci sprzedaży stacjonarnej. Jego użycie ma zrewolucjonizować skuteczność agentów turystycznych.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama