Kenia ma nową strategię dla turystyki

2,5 tysiąca nowych łóżek hotelowych, rozbudowa sieci połączeń, nowoczesny terminal dla statków wycieczkowych i więcej produktów niszowych - to turystyczna strategia Kenii na najbliższe lata

Aktualizacja: 08.11.2017 10:04 Publikacja: 08.11.2017 09:35

Kenia ma nową strategię dla turystyki

Foto: Pixabay

W ciągu najbliższych dwóch lat w Kenii ma zostać otwartych 13 nowych hoteli, dzięki czemu liczba łóżek dla gości zwiększy się o 2,5 tysiąca - informuje portal Travel Weekly. Wśród sieci, które uruchomią tam swoje obiekty, znajdują się Marriott, Movenpick, Kempinski, Hilton i Sheraton.

Rozbudowa infrastruktury hotelowej to nie jedyne inwestycje, które prowadzone będą w Kenii w najbliższych latach. Kraj przedstawił plan rozwoju turystyki do 2030 roku, który jest częścią strategii gospodarczej tego kraju do 2030 roku. Fatuma Hirsi Mohamed, sekretarz generalny w Ministerstwie Turystyki Kenii, powiedział w czasie targów WTM w Londynie, że resort pracował nad wspomnianym dokumentem od zeszłego roku, a efektem jego działań będzie unowocześnienie sektora turystycznego i dopasowanie go do potrzeb dzisiejszych podróżnych.

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta