Aktualizacja: 27.10.2017 14:23 Publikacja: 27.10.2017 14:23
Foto: Filip Frydrykiewicz
Rainbow sprzedał we wrześniu imprez turystycznych za 153,2 mln złotych, co w porównaniu z tym samym okresem 2016 roku, w którym przychody wyniosły 127,6 mln złotych, stanowiło wzrost o 20,1 procent. W tym czasie przychody z pośrednictwa (odsprzedawanie miejsce w samolotach czarterowanych przez Rainbow innym organizatorom) wyniosły 15 mln złotych i były niższe o 17,1 procent niż rok temu. Łączne przychody ze sprzedaży wyniosły więc 168,2 mln złotych, co dało wzrost o 15,4 procent.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas