Rainbow sprzedał we wrześniu imprez turystycznych za 153,2 mln złotych, co w porównaniu z tym samym okresem 2016 roku, w którym przychody wyniosły 127,6 mln złotych, stanowiło wzrost o 20,1 procent. W tym czasie przychody z pośrednictwa (odsprzedawanie miejsce w samolotach czarterowanych przez Rainbow innym organizatorom) wyniosły 15 mln złotych i były niższe o 17,1 procent niż rok temu. Łączne przychody ze sprzedaży wyniosły więc 168,2 mln złotych, co dało wzrost o 15,4 procent.
Od stycznia do końca września Rainbow uzyskał ze sprzedaży imprez turystycznych 1 mld 66,4 mln złotych. To o 24,3 procent więcej, porównując z tym samym okresem z zeszłego roku. Zarazem przychody z pośrednictwa wyniosły 110 mln złotych, czyli o 22,3 procent mniej. W ten sposób łączne przychody ze sprzedaży spółki w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 30 września 2017 roku wyniosły 1 mld 176,4 mln złotych i były większe o około 17,7 procent.
Z kolei skonsolidowane przychody wszystkich spółek należących do Grupy Kapitałowej Rainbow Tours, w tym spółki zarządzającej hotelem w Grecji, ze sprzedaży za dziewięć miesięcy tego roku wyniosły 1 mld 248,7 mln złotych i były wyższe o 16,8 procent od przychodów sprzed roku.