Thomas Cook dodaje kolejne hotele własnych marek

11 nowych hoteli własnych, poza wcześniej ogłoszonymi, ma wejść do oferty Thomasa Cooka na sezon zimowy 2018/2019. Łącznie do tego czasu koncern będzie miał o 20 obiektów więcej niż obecnie

Publikacja: 27.10.2017 09:11

Fot. thomascook.com

Fot. thomascook.com

Foto: Materiały promocyjne

Wśród nowych hoteli znajdą się cztery spod luksusowej marki Sentido i trzy Sunprime dostępne tylko dla gości dorosłych. Na najbliższe lato otwarte zostaną dwa obiekty w miejscowości Islantilla, nowej u Thomasa Cooka na hiszpańskim wybrzeżu Costa de la Luz. Koncern wprowadza też połączenia lotnicze do Salonik, bo na Riwierze Olimpijskiej uruchomi jeden hotel z sieci Smartline i jeden Sentido Mediterranean Village.

Kolejne plany dotyczą Sentido Orosei na Sardynii, firma spodziewa się, że odniesie on podobny sukces jak w tym roku na Sycylii, gdzie goście koncernu pierwszy raz mogli zamieszkać w Sentido Acacia Marina. Koncern zamierza też otworzyć następne obiekty pod marką Casa Cook w Chanii na Krecie w sezonie Lato 2018 i w Chorwacji na Lato 2019.

– 11 nowych hoteli, których otwarcie dziś ogłosiliśmy, to potwierdzenie naszego zaangażowania w tworzenie produktu dopasowanego do potrzeb i portfeli naszych klientów – mówi prezes koncernu Peter Fankhauser. - Planujemy wprowadzać do programu nowe kierunki i oferować szereg hoteli w popularnych miejscach, które będą mocną podstawą na Lato 2018.

Prezes dodaje, że dzięki skoncentrowaniu się na własnych hotelach, Thomas Cook może lepiej kontrolować jakość oferowanych usług. – Sukces naszego drugiego hotelu Casa Cook na Kosie tego lata, który miał prawie pełne obłożenie w sezonie, pokazuje, że własne obiekty mogą przyciągnąć nowych klientów i poprawić zadowolenie tych, którzy już są z nami – zapewnia Fankhauser.

Ostatnio koncern ogłosił, że przejął 42 procent udziałów w sieci hotelowej Aldiana, dzięki czemu do grupy jego własnych obiektów dołączyło kolejnych osiem. A rozbudowa tego segmentu oferty to jeden z filarów strategii Thomasa Cooka. Firma wprowadziła też usługę „Wybierz swój pokój", która pozwala klientom samodzielnie zadecydować, w której części hotelu zamieszkają.

Touroperator podkreśla też, że regularnie ocenia usługi oferowanych hoteli, a wynikiem ostatnich analiz było usunięcie z oferty 19 obiektów na sezon Zima 2018/19. Wśród nich pozbyto się 13 hoteli smartline, czterech Sentido i dwóch Sunconnect. W wyniku tych zmian na koniec sezonu 2018/2019 koncern będzie miał w sumie 191 obiektów własnych, włączając w to te marki Aldiana.

Wśród nowych hoteli znajdą się cztery spod luksusowej marki Sentido i trzy Sunprime dostępne tylko dla gości dorosłych. Na najbliższe lato otwarte zostaną dwa obiekty w miejscowości Islantilla, nowej u Thomasa Cooka na hiszpańskim wybrzeżu Costa de la Luz. Koncern wprowadza też połączenia lotnicze do Salonik, bo na Riwierze Olimpijskiej uruchomi jeden hotel z sieci Smartline i jeden Sentido Mediterranean Village.

Kolejne plany dotyczą Sentido Orosei na Sardynii, firma spodziewa się, że odniesie on podobny sukces jak w tym roku na Sycylii, gdzie goście koncernu pierwszy raz mogli zamieszkać w Sentido Acacia Marina. Koncern zamierza też otworzyć następne obiekty pod marką Casa Cook w Chanii na Krecie w sezonie Lato 2018 i w Chorwacji na Lato 2019.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Turystyka
Turcy mają nowy pomysł na all inclusive
Akcje Specjalne
Dekarbonizacja gospodarki bez wodoru będzie bardzo trudna
Turystyka
Włoskie sklepiki bez mafijnych pamiątek
Materiał Promocyjny
Sztuczna inteligencja może być wykorzystywana w każdej branży