Chcesz katalog? Dostaniesz taki, jak lubisz

Katalog, w którym znajdą się tylko wycieczki i kierunki wybrane przez klienta, opatrzony jego nazwiskiem na stronie tytułowej - to pomysł niemieckiego touroperatora Studiosus

Aktualizacja: 20.10.2017 10:34 Publikacja: 20.10.2017 08:04

Chcesz katalog? Dostaniesz taki, jak lubisz

Foto: fot. studiosus.com

Choć pomysł tworzenia spersonalizowanych katalogów jest dość kosztowny, to opłacalny. Odsetek ludzi, którzy zdecydowali się wybrać coś z propozycji wakacji zebranych w broszurze przygotowanej tylko dla nich, jest bardzo wysoki - wyjaśnia, cytowany przez portal Gloobi, Peter-Mario Kubsch, prezes specjalizującego się w turystyce objazdowej touroperatora Studiosus. I choć nie zdradza konkretnych liczb, można się domyślać, że faza testowa zakończyła się sukcesem: touroperator dał zielone światło wszystkim swoim agentom, którzy chcą tworzyć takie publikacje.

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"