Chcesz katalog? Dostaniesz taki, jak lubisz

Katalog, w którym znajdą się tylko wycieczki i kierunki wybrane przez klienta, opatrzony jego nazwiskiem na stronie tytułowej - to pomysł niemieckiego touroperatora Studiosus

Aktualizacja: 20.10.2017 10:34 Publikacja: 20.10.2017 08:04

Chcesz katalog? Dostaniesz taki, jak lubisz

Foto: fot. studiosus.com

Choć pomysł tworzenia spersonalizowanych katalogów jest dość kosztowny, to opłacalny. Odsetek ludzi, którzy zdecydowali się wybrać coś z propozycji wakacji zebranych w broszurze przygotowanej tylko dla nich, jest bardzo wysoki - wyjaśnia, cytowany przez portal Gloobi, Peter-Mario Kubsch, prezes specjalizującego się w turystyce objazdowej touroperatora Studiosus. I choć nie zdradza konkretnych liczb, można się domyślać, że faza testowa zakończyła się sukcesem: touroperator dał zielone światło wszystkim swoim agentom, którzy chcą tworzyć takie publikacje.

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta