Niemiecki touroperator chce sięgnąć po klientów z mniejszym budżetem wakacyjnym. Żeby to osiągnąć, od sezonu letniego 2018 roku cały program 1-2-Fly zostanie wchłonięty przez TUI, a na przełomie roku 2018 i 2019 tania marka przestanie istnieć.
Stefan Baumert, dyrektor TUI Deutschland tłumaczy, że klienci nie odczują zmiany. Wszystkie hotele, które do tej pory były sprzedawane z katalogów 1-2-Fly, będą nadal dostępne. A ponieważ TUI chce dotrzeć do klientów z niższego i średniego segmentu, nie będzie też zmieniał cen.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas