TUI likwiduje markę 1-2-Fly

Marka stworzona w 1996 roku zostanie wchłonięta przez touroperatora, by wzmocnić jego ofertę tanich wycieczek

Aktualizacja: 04.10.2017 08:12 Publikacja: 04.10.2017 07:46

fot. 1-2-fly.com

fot. 1-2-fly.com

Foto: Materiały promocyjne

Niemiecki touroperator chce sięgnąć po klientów z mniejszym budżetem wakacyjnym. Żeby to osiągnąć, od sezonu letniego 2018 roku cały program 1-2-Fly zostanie wchłonięty przez TUI, a na przełomie roku 2018 i 2019 tania marka przestanie istnieć.

Stefan Baumert, dyrektor TUI Deutschland tłumaczy, że klienci nie odczują zmiany. Wszystkie hotele, które do tej pory były sprzedawane z katalogów 1-2-Fly, będą nadal dostępne. A ponieważ TUI chce dotrzeć do klientów z niższego i średniego segmentu, nie będzie też zmieniał cen.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"