TUI likwiduje markę 1-2-Fly

Marka stworzona w 1996 roku zostanie wchłonięta przez touroperatora, by wzmocnić jego ofertę tanich wycieczek

Aktualizacja: 04.10.2017 08:12 Publikacja: 04.10.2017 07:46

fot. 1-2-fly.com

fot. 1-2-fly.com

Foto: Materiały promocyjne

Niemiecki touroperator chce sięgnąć po klientów z mniejszym budżetem wakacyjnym. Żeby to osiągnąć, od sezonu letniego 2018 roku cały program 1-2-Fly zostanie wchłonięty przez TUI, a na przełomie roku 2018 i 2019 tania marka przestanie istnieć.

Stefan Baumert, dyrektor TUI Deutschland tłumaczy, że klienci nie odczują zmiany. Wszystkie hotele, które do tej pory były sprzedawane z katalogów 1-2-Fly, będą nadal dostępne. A ponieważ TUI chce dotrzeć do klientów z niższego i średniego segmentu, nie będzie też zmieniał cen.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem