Andryszak: Mamy za mało nowych klientów

Prezes TUI Deutschland Marek Andryszak przez trzy dni wcielał się w rolę sprzedawcy w jednym z salonów swojej firmy

Aktualizacja: 25.09.2017 08:59 Publikacja: 25.09.2017 06:50

Marek Andryszak

Marek Andryszak

Foto: archiwum prywatne, Filip Frydrykiewicz F.F. Filip Frydrykiewicz

Szybko doszedł do wniosku, że w sieci sprzedaży trzeba wprowadzić zmiany. – Znamy prawie wszystkich klientów, którzy przychodzą do naszych biur. To znaczy, że mamy za mało nowych klientów – podsumowuje Andryszak i dodaje w rozmowie z portalem FVW, że trzeba to zmienić.

A sposób na zdobycie nowych turystów jest jego zdaniem prosty. – Żeby pozyskać młodszych klientów, tak zwanych „digital natives", musimy zwyczajnie skopiować, co robią inni – uważa Andryszak. To właśnie dlatego w swojej strategii zamierza jeszcze bardziej postawić na internet, podobnie jak robią to Booking.com czy Amazon. Do tej pory, jego zdaniem, żaden z touroperatorów o ugruntowanej pozycji, nie zrobił jeszcze nic w tym kierunku.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"