Aktualizacja: 25.09.2017 08:59 Publikacja: 25.09.2017 06:50
Marek Andryszak
Foto: archiwum prywatne, Filip Frydrykiewicz F.F. Filip Frydrykiewicz
Szybko doszedł do wniosku, że w sieci sprzedaży trzeba wprowadzić zmiany. – Znamy prawie wszystkich klientów, którzy przychodzą do naszych biur. To znaczy, że mamy za mało nowych klientów – podsumowuje Andryszak i dodaje w rozmowie z portalem FVW, że trzeba to zmienić.
A sposób na zdobycie nowych turystów jest jego zdaniem prosty. – Żeby pozyskać młodszych klientów, tak zwanych „digital natives", musimy zwyczajnie skopiować, co robią inni – uważa Andryszak. To właśnie dlatego w swojej strategii zamierza jeszcze bardziej postawić na internet, podobnie jak robią to Booking.com czy Amazon. Do tej pory, jego zdaniem, żaden z touroperatorów o ugruntowanej pozycji, nie zrobił jeszcze nic w tym kierunku.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie to tylko „próbne otwarcie” przed oficjalną inauguracją, której data nie jest jeszcze znana.
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powiększyć o kolejny obiekt, zlokalizowany w Łutynówku na Mazurach. Co będzie oferował? Kiedy powstanie? Z jaką konkurencją będzie musiał się liczyć? Oto nasz przewodnik po polskich parkach rozrywki.
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt turystyki wyjazdowej Kompas Wakacyjny 2017 w kategorii "Grecja i Cypr"
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent turystyczny, współwłaściciel warszawskiego biura Smile Holiday Marcin Stołowski
Bank zachęca rodziców do wprowadzenia swoich dzieci w świat finansów. W prezencie można otrzymać 200 zł dla dziecka oraz voucher na 100 zł dla siebie.
Wycieczka objazdowa Itaki po Maderze „Strelicje na klifach" zwyciężyła w naszym konkursie Kompas Wakacyjny 2017. Najwięcej wyróżnionych wycieczek ma Rainbow
Kolej niemiecka, Deutsche Bahn, uruchomiła pakiety turystyczne, które łączą przejazd koleją z noclegami w hotelu. W ofercie znalazły się wypady do dużych miast, a pierwszymi partnerami przedsięwzięcia zostali niemieccy touroperatorzy.
Wartość polskiego rynku nieruchomości premium i luksusowych to 3,5 mld zł – szacuje KPMG. Rezydencję na warszawskim Żoliborzu sprzedano w tym roku za 50 mln zł.
51,6 miliarda funtów wyniosły wpływy brytyjskiej gospodarki z turystyki w 2023 roku. To pokazuje znaczenie tej gałęzi gospodarki dla kraju, ale utrzymanie tej koniunktury jest zagrożone - ostrzega organizacja branżowa ABTA w apelu do rządzących.
Wizz Air może otrzymać karę w wysokości do 10 proc. własnych obrotów - i to niejednokrotnie. UOKiK kwestionuje bowiem praktyki linii lotniczych, związane z uszkodzeniami bagażu i zgłaszaniem reklamacji.
Początkowe plany Dominikany na ten rok zakładały, że kraj odwiedzi ponad 10 milionów gości. Próg ten udało się osiągnąć na początku grudnia, a to oznacza, że do końca 2024 roku odwiedzających będzie 11 milionów.
Nowa aplikacja, „SafeAthens” to narzędzie, za pośrednictwem którego mieszkańcy i turyści mogą zgłaszać niebezpieczne sytuacje, bez względu na to, czy mowa o zagrożeniu ze strony innych ludzi, czy o zjawiskach pogodowych.
W imieniu niemieckiego klienta firma inwestycyjna Invesco Real Estate kupiła hotel Cloud One Hotel Gdańsk. Obiekt oferuje 327 pokoi.
Czy chcecie, żeby turyści wynajmowali mieszkania w waszym mieście? Lizbona zapyta wkrótce o to mieszkańców w referendum.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas