Expedia partnerem strategicznym Thomasa Cooka

Wszystkie marki należące do Thomasa Cooka, w tym Neckermann Podróże, będą mogły niedługo korzystać z bazy noclegowej Expedii - 60 tysięcy hoteli na świecie

Aktualizacja: 14.09.2017 11:49 Publikacja: 14.09.2017 10:58

Expedia partnerem strategicznym Thomasa Cooka

Foto: Pixabay

Kontrakt został podpisany na wiele lat, dzięki czemu Thomas Cook obniży koszty obsługi turystyki miejskiej i poszerzy swoją ofertę. W ramach porozumienia Expedia udostępni grupie swój system rezerwacyjny, który zostanie podłączony pod strony internetowe poszczególnych touroperatorów i inne kanały dystrybucji. Thomas Cook będzie zaś sprzedawał na portalach Expedii wycieczki zorganizowane typu "plaża i słońce".

– Połączenie oferty hotelowej Expedii i jej technologii dystrybucji on-line poprawi ofertę Thomasa Cooka w segmencie podróży do miast i rezerwacji samych noclegów. Jednocześnie pomoże naszej firmie zrobić ważny krok w realizacji strategii wzrostu – mówi Peter Fankhauser, prezes Grupy Thomasa Cooka.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"