Reklama
Rozwiń
Reklama

Expedia partnerem strategicznym Thomasa Cooka

Wszystkie marki należące do Thomasa Cooka, w tym Neckermann Podróże, będą mogły niedługo korzystać z bazy noclegowej Expedii - 60 tysięcy hoteli na świecie

Aktualizacja: 14.09.2017 11:49 Publikacja: 14.09.2017 10:58

Expedia partnerem strategicznym Thomasa Cooka

Foto: Pixabay

Kontrakt został podpisany na wiele lat, dzięki czemu Thomas Cook obniży koszty obsługi turystyki miejskiej i poszerzy swoją ofertę. W ramach porozumienia Expedia udostępni grupie swój system rezerwacyjny, który zostanie podłączony pod strony internetowe poszczególnych touroperatorów i inne kanały dystrybucji. Thomas Cook będzie zaś sprzedawał na portalach Expedii wycieczki zorganizowane typu "plaża i słońce".

– Połączenie oferty hotelowej Expedii i jej technologii dystrybucji on-line poprawi ofertę Thomasa Cooka w segmencie podróży do miast i rezerwacji samych noclegów. Jednocześnie pomoże naszej firmie zrobić ważny krok w realizacji strategii wzrostu – mówi Peter Fankhauser, prezes Grupy Thomasa Cooka.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama