Reklama

Expedia partnerem strategicznym Thomasa Cooka

Wszystkie marki należące do Thomasa Cooka, w tym Neckermann Podróże, będą mogły niedługo korzystać z bazy noclegowej Expedii - 60 tysięcy hoteli na świecie

Aktualizacja: 14.09.2017 11:49 Publikacja: 14.09.2017 10:58

Expedia partnerem strategicznym Thomasa Cooka

Foto: Pixabay

Kontrakt został podpisany na wiele lat, dzięki czemu Thomas Cook obniży koszty obsługi turystyki miejskiej i poszerzy swoją ofertę. W ramach porozumienia Expedia udostępni grupie swój system rezerwacyjny, który zostanie podłączony pod strony internetowe poszczególnych touroperatorów i inne kanały dystrybucji. Thomas Cook będzie zaś sprzedawał na portalach Expedii wycieczki zorganizowane typu "plaża i słońce".

– Połączenie oferty hotelowej Expedii i jej technologii dystrybucji on-line poprawi ofertę Thomasa Cooka w segmencie podróży do miast i rezerwacji samych noclegów. Jednocześnie pomoże naszej firmie zrobić ważny krok w realizacji strategii wzrostu – mówi Peter Fankhauser, prezes Grupy Thomasa Cooka.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Reklama
Reklama