Reklama
Rozwiń

KLM: Karta pokładowa przez WhatsAppa

KLM jako pierwsza linia lotnicza integruje swój serwis z aplikacją WhatsApp

Publikacja: 07.09.2017 21:03

KLM: Karta pokładowa przez WhatsAppa

Foto: materiały prasowe

KLM rozpoczęły współpracę z WhatsAppem. Usługi KLM poprzez ten komunikator są wdrażane w kilku krajach. Klienci mogą dostawać za jego pośrednictwem informacje związane z lotem (potwierdzenie rezerwacji, przypomnienie o odprawie, informacja o opóźnieniu lotu) i wszystkie dokumenty podróżne, łącznie z kartą pokładową.

Właściciel WhatsApp wzbogacił tę popularną aplikację dla klientów korporacyjnych o nowe funkcjonalności stworzone z myślą o biznesie. Firmy zyskują narzędzie do indywidualnego, bezpiecznego kontaktu z klientem, które jest powszechnie używane na co dzień przez miliard ludzi na świecie. Mogą łączyć się z użytkownikiem, przesyłać mu wiadomości tekstowe i dokumenty. Dzięki WhatsAppowi klienci KLM mają całą dobę wsparcie we wszelkich sprawach dotyczących podróży.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta