KLM: Karta pokładowa przez WhatsAppa

KLM jako pierwsza linia lotnicza integruje swój serwis z aplikacją WhatsApp

Publikacja: 07.09.2017 21:03

KLM: Karta pokładowa przez WhatsAppa

Foto: materiały prasowe

KLM rozpoczęły współpracę z WhatsAppem. Usługi KLM poprzez ten komunikator są wdrażane w kilku krajach. Klienci mogą dostawać za jego pośrednictwem informacje związane z lotem (potwierdzenie rezerwacji, przypomnienie o odprawie, informacja o opóźnieniu lotu) i wszystkie dokumenty podróżne, łącznie z kartą pokładową.

Właściciel WhatsApp wzbogacił tę popularną aplikację dla klientów korporacyjnych o nowe funkcjonalności stworzone z myślą o biznesie. Firmy zyskują narzędzie do indywidualnego, bezpiecznego kontaktu z klientem, które jest powszechnie używane na co dzień przez miliard ludzi na świecie. Mogą łączyć się z użytkownikiem, przesyłać mu wiadomości tekstowe i dokumenty. Dzięki WhatsAppowi klienci KLM mają całą dobę wsparcie we wszelkich sprawach dotyczących podróży.

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Berlingo VAN od 69 900 zł netto
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Partnera
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście