Reklama

KLM: Karta pokładowa przez WhatsAppa

KLM jako pierwsza linia lotnicza integruje swój serwis z aplikacją WhatsApp

Publikacja: 07.09.2017 21:03

KLM: Karta pokładowa przez WhatsAppa

Foto: materiały prasowe

KLM rozpoczęły współpracę z WhatsAppem. Usługi KLM poprzez ten komunikator są wdrażane w kilku krajach. Klienci mogą dostawać za jego pośrednictwem informacje związane z lotem (potwierdzenie rezerwacji, przypomnienie o odprawie, informacja o opóźnieniu lotu) i wszystkie dokumenty podróżne, łącznie z kartą pokładową.

Właściciel WhatsApp wzbogacił tę popularną aplikację dla klientów korporacyjnych o nowe funkcjonalności stworzone z myślą o biznesie. Firmy zyskują narzędzie do indywidualnego, bezpiecznego kontaktu z klientem, które jest powszechnie używane na co dzień przez miliard ludzi na świecie. Mogą łączyć się z użytkownikiem, przesyłać mu wiadomości tekstowe i dokumenty. Dzięki WhatsAppowi klienci KLM mają całą dobę wsparcie we wszelkich sprawach dotyczących podróży.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama